ورزشی 00:20 - 12 مرداد 1394
مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: میانگین سنی تیم​مان زیاد است اما کم کم بازیکنان جوان را در تیم جا می​‌اندازیم و ان‌شاءالله از نیم ​فصل دوم بهتر خواهیم شد.

تهامی: قبل بازی با صبا بازیکنان ما اسامی هم‌تیمی‌هایشان را نمی‌دانستند!

ابراهیم تهامی در گفت​گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ما در ابتدای لیگ وقتی که تمرینات​مان را شروع کردیم 14، 15 روز بیشتر وقت نداشتیم. یک هفته از این مدت را از بازیکنان تست می‌گرفتیم و نتوانستیم تیم استقلال را به شکلی که می​‌خواستیم دربیاوریم. در هفته دوم تمرینات، اردویی در کرج برگزار کردیم. در کرج هم بازیکنانی می‌​آمدند که از آن‌ها تست می​‌گرفتیم. تیم ما دو، سه روز مانده به بازی‌ها شکل گرفت و حتی قبل از بازی با صبا بازیکنان ما اسامی یکدیگر را بلد نبودند و واقعا خدا را شکر می​‌کنم که توانستیم در این بازی یک امتیاز کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال مقابل صبا رو به جلو بازی نکرد و شکل تدافعی گرفته بود، گفت: ما دفاعی بازی نکردیم ولی مجبور بودیم یک مقدار عقب​‌تر بازی کنیم. ما در هر دو نیمه هم موقعیت گلزنی داشتیم، چند شوت زدیم و فرصت​‌های خوبی داشتیم ولی به دلیل این که حداقل در هفته اول مساوی را به دست بیاوریم تا برای هفته های بعد بازیکنان در تیم جا بیفتند و آمادگی بیشتری را به دست بیاورند، تیم ما بیشتر عقب بازی کرد.

مربی تیم استقلال اهواز اظهار کرد: در هر صورت در هفته​‌های پیش‌رو بازیکنان​مان اسامی یکدیگر را یاد می​‌گیرند و هماهنگی بیشتری را هم به دست می​‌آورند. هر هفته‌​ای که بگذرد تیم ما یک دست​‌تر می​‌شود. من این مساله را قول می‌دهم که تیم ما هماهنگ‌​تر خواهد شد و این مساله در فوتبال طبیعی است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به میانگین سنی بالای بازیکنان استقلال اهواز آیا در ادامه لیگ به مشکل بر نمی‌خورید، گفت: این موضوع بستگی به تمرینات و رعایت خود بازیکنان دارد. امروزه بیشتر بازیکنان میلیاردی پول می​‌گیرند و آن‌ها باید به خوبی به وضعیت بدنی خود برسند تا از آمادگی‌​شان در طول لیگ کاسته نشود. ما در تیم خودمان هم قصد داریم بازیکنان جوان را اضافه کنیم و در این تیم جا بیندازیم و به آن شکلی که همه فکر می‌​کنند، نیست. هدف ما این است که امسال تیم​‌مان را در لیگ نگه داریم. من به مالک باشگاه خسته نباشید می‌​گویم که به خوبی این تیم را حمایت کرد. از سیاوش بختیاری‌​زاده هم بسیار تشکر می​‌کنم که به این تیم آمد و در این شرایط سخت هدایت استقلال اهواز را بر عهده گرفت. من قول می​‌دهم اگر بتوانیم کم‌کم جوانان را در تیم​‌مان جا بیندازیم ان‌​شاءالله در نیم​فصل دوم بهتر بازی خواهیم کرد.

تهامی در خصوص دیدار بعدی این تیم با سیاه‌​جامگان بیان کرد: امیدوارم تیم ما که در خوزستان محبوبیت زیادی دارد بتواند روز جمعه در مقابل حریفش خوب کار کند. تماشاگران هم تیم​شان را به خوبی تشویق کنند. من 14 سال رایگان برای این تیم بازی کردم و آخر فوتبالم هم چیزی نگرفتم و حتی 17 میلیون هم از جیبم برای این تیم خرج کردم و امیدوارم این تماشاگران به دلیل تمام تلاش​های کادر فنی و حرمت مسوولان و پیشکسوتان استقلال اهواز، بیایند و تشویق​مان کنند تا ما این بازی را ببریم. تیم سیاه‌​جامگان تیم خوبی است اما دفاع ضعیفی دارد و ما باید این تیم را شکست دهیم و اگر می​‌خواهیم به مشکل برنخوریم باید مقابل چنین تیم​هایی به پیروزی برسیم و سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام


6848992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است