استانی 15:30 - 08 بهمن 1400

مسئولان به ظرفیت‌های معدنی خرمبید توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عادل حاجی پور در خطبه های امروز نماز جمعه صفا شهر به مسئله مهم جهاد تبین اشاره کرد و گفت: مسئله مهم جهاد عظیم تبیین مسئله‌ای است که امروز ملت عزیز ایران بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمند هستند.

وی افزود: هدفی که جهاد عظیم تبیین دنبال می کند این است که ملت عزیز ایران در برابر جنگ ترکیبی و جنگ شناختی علیه دشمن پیروز بشوند.

امام جمعه شهرستان خرمبید بیان کرد: دشمن و شیطان کارش اغوا کردن و بر هم زدن دستگاه محاسباتی ملت عزیز ایران است تا ملت طی طرق اشتباه از مسیر عزت و عظمت برگردند.

حاجی پور تاکید کرد: در این جنگ ترکیبی، دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه ای و استخدام رسانه‌های داخلی و خارجی به دنبال تشکیک و تحریف واقعیت هاست، واقعیت‌هایی که نشان‌دهنده ۴۰ سال عزت، عظمت، افتخار و پیشرفت های معجزه آسای ملت عزیز ایران در عرصه‌های مختلف است.

خطیب جمعه خرمبید افزود: اگر جوانان عزیز جامعه ما تا دیروز می گفتند «وای اگرخامنه ای اذن جهادم دهد» الان نه اذن جهاد، که امر به جهاد عظیم تبیین بر دوش همه ما به ویژه جوانان عزیز جامعه است که به میدان بیایند و حماسه بیافریند.

او در بخش دیگری از خطبه های خود به مسائل شهرستان خرمبید نیز اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های مهم معدنی شهرستان خرم بید لازم است تا به عنوان یک فرصت بی بدیل از آن بهره برداری شود.

امام جمعه خرمبید گفت: غفلت از این منابع معدنی خرمبید را به عنوان یک تهدید اساسی است.

وی اضافه کرد: زمانی که نظارت دقیق و مدیریت جامع اتفاق نیفتد، زمانی که پیشرفت همه جانبه شهرستان با سهم‌خواهی دیگران به حاشیه رانده شود، زمانی که منافع عمومی و پایدار فدافع منافع شخصی بشود اینها تهدید های بالقوه مهم پیش روی ماست.


11430399
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است