استانی 22:53 - 03 آذر 1393
لیگ دسته اول فوتبال
نساجی مازندران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال میزبان مس کرمان است.

جدال سخت نساجی مقابل مس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول نساجی مازندران عصر فردا از ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی میزبان مس کرمان خواهد بود.

نساجی که در این 6 بازی نتوانست امتیازات قابل قبولی را کسب کند، در این دیدار محکوم به برد است.

شرایط تیم نساجی مازندران در جدول بسیار نامساعد چرا که با تیم انتهای جدول یک امتیاز فاصله دارد، دلیل عدم نتیجه‌گیری این تیم از نگاه کارشناسان باید بررسی شود.

تیم مس کرمان نیز با توجه به هزینه‌ هنگفتی که انجام داده حال و روز خوبی نسبت به نساجی ندارد، چرا که این تیم با نساجی دو امتیاز اختلاف دارد و در مقام 6 جدول قرار دارد.

اکبر میثاقیان سرمربی موفق تیم مس کرمان تا بدین جا کارنامه موفقی از خود داشته چرا که تیم‌های زیادی با وی به لیگ برتر صعود کردند.

شکوه مقام و سنگچولی دو بازیکن مصدوم مس بودند که به بازی هفته پیش این تیم رسیدند و وحید اسماعیل بیگی احتمالا تنها مصدوم این تیم است.

فعلاً خبری از مصدومیت یا محرومیت بازیکنان نساجی به گوش نمی‌رسد و خاورپور نیز هفته قبل پس از مدتی مصدومیت با زدن گل، به تیم نساجی بازگشت.

مجتبی ترشیز، احسان عبدی و علیرضا نظیف کار سه بازیکن مس هستند که سابقه بازی در نساجی را در کارنامه دارند.

ترشیز که دیگر پا به سن گذاشته، شاگرد دست‌نشان بود، او پس از جدایی از نساجی سال‌ها در لیگ برتر توپ زد و امسال هم به کرمانی‌ها وفادار ماند و در لیگ یک برای این تیم بازی می‌کند.

احسان عبدی نیز که با نظر دبیر اسماعیلی به نساجی آمده بود این فصل لیگ برتری شد اما با عدم نظر مثبت باقری‌نیا، عبدی از مسجد سلیمان به کرمان رفت تا شاید لیگ برتری شدن‌اش یک فصل به تاخیر بیافتد.

علیرضا نظیف‌کار، مدافع رشتی داماش که سال 88 با نادر دست‌نشان به نساجی آمد نیز این فصل با سقوط داماش به لیگ یک به تیم اکبر میثاقیان رفت.

به گزارش فارس، در هر حال باید دید که نساجی می‌تواند سه امتیاز سرنوشت‌ساز این دیدار را از آن خود کند، اگر این اتفاق رخ ندهد باید منتظر استعفا و تغییرات در نساجی بود چرا که صادق درودگر مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران در نامه‌ای به خبرگزاری فارس اعلام کرد: اگر در دو بازی نتواند 6 امتیاز لازم را کسب کند استعفا می‌دهد.


5263029
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است