سیاسی 11:24 - 02 مهر 1396
مسعودی در نطق میان دستور؛
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان با تاکید بر اینکه همه‌پرسی اقلیم کردستان گامی رو به جلو نیست گفت: در این شرایط بارزانی‌ها متضرر خواهند شد.

همه‌پرسی اقلیم کردستان گامی رو به جلو نیست

به گزارش ایسنا، اصغر مسعودی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) خود در جلسه علنی مجلس ضمن تشکر از برگزار کنندگان حج ابراهیمی گفت: از سخنان قاطع و خردمندانه رئیس‌جمهور در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ قدردانی می نمایم که ادب صورت و سیمای خرد است.

وی افزود: ترامپ آشفته، درمانده و وامانده، رئیس‌جمهور گستاخ و هتاک و عصبانی آمریکا بداند که ملت ایران از مکتب اباعبدالله و سیدالشهدا درس عزت و حریت گرفته است.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس همچنین بیان کرد: امروز به مردم عراق، افغانستان، لبنان، سوریه یمن و میانمار ظلم می شود. چه زیبا سیدالشهدای انقلاب اسلامی دکتر بهشتی، فرمود آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

 این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه اظهار کرد: آنچه برجام را رقم زد، اقتدار نظام، توان دفاعی و موشکی، حضور مردم، وجود رهبری انقلابی و دیپلماسی ایمانی بود، برجام بدذاتی، بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا را ثابت کرد. ما بی برجام، پابرجا هستیم، ما هیبت و هیمنه استکبار جهانی و شاخ شیطان را خواهیم شکست.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در حکومت سان‌سوچی برنده جایزه صلح نوبل اقلیت مسلمان میانمار به جرم مسلمانی سر بریده و آتش زده می شوند، مرگ جایزه صلح نوبل را رقم زدند و کشورهای مدعی حقوق بشر و حقوق حیوانات لب فرو می بندند.

مسعودی اظهار کرد: توطئه تجزیه عراق و استقلال کردستان پس از شکست پیاپی تکفیری‌ها در راستای شعار از نیل تا فرات، در حال شکل گیری است، همه‌پرسی اقلیم کردستان گامی رو به جلو نیست، بارزانی‌ها متضرر خواهند شد. دنیا بداند اقوام کرد ایرانی و مدافعان غیور ایران زمین هیچگاه خود را از ایران بزرگ جدا ندانسته‌اند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در ادامه گفت: آقای رئیس‌جمهور کلید حل مشکلات کشور عمل به دستورات پیامبر (ص) و امیر مومنان (ع) است. توجه به نقاط محروم و حقوق دیگران همانطور که به فکر حل مشکلات مرکز نشینان هستید، به فکر نقاط محروم هم باشید.

وی تصریح کرد: مردمان روستاهایی که آب، راه، گاز، درمانگاه و روشنایی ندارند، دردشان را به که بگویند؟

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌های گردشگری استفاده شود، گفت: قانون را اجرا کنید، قانون اعطای حق‌آبه تالاب‌ها در شوره زار تالاب ها دفن شده است. بخت بختگان دومین دریاچه کشور هنوز باز نشده است. اگر به داد تالاب‌ها نرسیم ریزگردها گلوی مرکزنشینان را می‌فشرند.

وی در پایان گفت: در شهرستان نی‌ریز که بزرگترین تولید کننده انار و پسته ایران است؛ هنوز ۴۰۰ کیلومتر راه خاکی وجود دارد. ضمن اینکه مشکلات گاز، آب، درمان و بهداشت هم وجود دارند.

انتهای پیام


9434349
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باقری در پیام به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دستغیب گفت: همه باید کمک کنند تا بنیه دفاعی کشور بیش از پیش تقویت شود و یکی از راهکار‌های این مهم نیز تحقق منابع مرتبط با این موضوع است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ حیدری گفت: در عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام ذوالنوری گفت: لایحه جامع تجارت پس از ۲۰ سال و ۵ دوره در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درنشست خبری خود به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مواردی را مطرح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهان و کارکنان ارتش صبح امروز در آستانه روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تقاضای بررسی طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین تکلیف آن پس از فوت مالک طبق اصل ۸۵ اعلام وصول شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: ابتکارات دلاورانه یمن در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین توسط اسرائیل قطعاً معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه‌ای درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است