استانی 09:35 - 11 فروردین 1394
مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد
مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از زمان آغاز طرح راهداری ویژه نوروز بیش از 100 عملیات امدادرسانی از سوی راهداران و گشت های راهداری استان به مسافران نوروزی ارائه شده است.

انجام بیش از 100 عملیات امدادرسانی در سیستان و بلوچستان

منصور ملاشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: عملیات امدادرسانی و خدمات‌رسانی راهداران شامل کمک به مسافران در راه مانده و اسکان آنان در مکان‌های امن و راهدارخانه‌ها و برقراری ارتباط آنان با سایر دستگاه‌های امدادرسان می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات امدادرسانی به مسافران و رانندگان با توجه به ایام نوروز و ازدیاد مسافرت‌ها و به منظور جلوگیری از انسداد راه‌ها و فراهم‌سازی سفری ایمن و خاطره‌انگیز از سوی گشت‌های راهداری که مجهز به دستگاه‌های GPS و امکانات راهداری هستند به رانندگان و مسافران در حال انجام است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، پاکسازی و نظافت مستمر حریم جاده‌ها، پارکینگ‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی از برنامه‌های این ایام عنوان و خاطرنشان کرد: شست‌وشو و تعویض تابلوهای فرسوده و معیوب و جمع‌آوری نخاله و موانع از سطح جاده‌ها از اقدامات دیگر راهداری بوده که در راستای طرح پاک و زیباسازی جاده‌ها برای تردد روان، ایمن و لذتبخش مسافران در سطح راه‌ها انجام شده است.

ملاشاهی در پایان تصریح کرد: ساماندهی وسائط نقلیه‌ای که موجب اختلال تردد در سطح راه‌ها می‌شوند، رفع نواقص روشنایی جاده‌ها و نصب چراغ‌های چشمک‌زن سولار و تعمیر چراغ‌های چشمک زن معیوب، احیای خط‌کشی و غیره از اقدامات دیگر راهداری است که توسط گشت‌های راهداری در راستای سفر ایمن و سالم برای مسافران صورت گرفته است.


6116923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است