استانی 15:49 - 05 مهر 1395
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: این سازمان هر ساله بیش از 5 هزار و 200 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز منابع و زیرساخت‌ها هزینه می‌کند که بدون کمک دولت توانسته این اقدامات را انجام دهد.

اختصاص بیش از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز منابع کشور/ بخش درمان ویترین سازمان تأمین اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالرحمن تاج‌الدین در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این استان برگزار شد با بیان اینکه مقام خدمت همیشه ارج نهاده می‌شود، اظهار داشت: امید است مدیران در دستگاه‌های اجرایی بتوانند گام ارزنده‌ای در زمینه ارائه خدمات به مردم جامعه بردارند.

وی اضافه کرد: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان کارگری و کارفرمایی ارائه خدمات از سوی سازمان تأمین اجتماعی است و جایگاه به دست آمده برای این سازمان از تمام نگاه‌های سیاسی و جناحی به دور است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: با وجود تمام تلخ‌کامی‌هایی که در دهه گذشته به این سازمان تحمیل شد و اساسنامه آن سه بار تغییر کرد، امروز افتخار مدیران سازمان تأمین اجتماعی این است که فارق از نگاه‌های سیاسی به صاحبان اصلی آن خدمات ارائه می‌دهند.

تاج‌الدین با بیان اینکه از رئیس جمهور آموخته‌ایم که لکنت زبان نداشته باشیم و بگوییم آنچنان که باید خدمت‌رسانی نکرده‌ایم، تشریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی هر ساله بیش از 5 هزار و 200 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز منابع و زیرساخت‌ها هزینه می‌کند که بدون کمک دولت توانسته این اقدامات را انجام دهد.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات سازمان تأمین اجتماعی ایجاد فضای گفت‌وگو و رایزنی در زمینه خدمت‌رسانی، حفظ کرامت و منزلت انسان‌ها بوده که تمام توان خود را در این راه به کار بسته است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید این سازمان به اندازه دهه گذشته خدمت‌رسانی کرده که بخشی از آن هم سهم این استان بوده است و امروز هم سازمان تأمین اجتماعی کشور در عالی‌ترین سطح کشور با قوای سه‌گانه تعامل سازنده دارد.

تاج‌الدین خاطرنشان کرد: امروز بخش درمان، ویترین سازمان تأمین اجتماعی و بخش جدایی‌ناپذیر آن است و زمزمه جداسازی آن به نوعی پاک کردن صورت مسئله به جای حل آن بوده که توجه بیشتر مجلس شورای اسلامی را در این زمینه می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت یک بحث جدی است، تصریح کرد: مهم‌ترین دارایی این سازمان، نیروی انسانی آن است که تلاش می‌شود ارتباط آن در زمینه خدمات‌رسانی مردم جامعه تقویت یابد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور با یادآوری این امر که عملکرد این سازمان فراتر از نگاه‌های سیاسی و جناحی است، مطرح کرد: سازمان تأمین اجتماعی با هر گرایش و سلیقه‌ای خدمتگزار مردم بوده و خواستار تعامل منطقی با جامعه کارگری، کارفرمایی، مستمری‌بگیران، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و نهادهای تأثیرگذار استان است.

تاج‌الدین خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود از ظرفیت عظیم شورای هماهنگی وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی از سوی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان قزوین استفاده شود.

وی از زحمات صادقانه علیرضا محسنی تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای سیروس نصیری مدیرکل جدید اداره‌کل تأمین اجتماعی استان قزوین آرزوی توفیق روزافزون کرد.


8187115
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است