استانی 18:01 - 04 تیر 1401

برگزاری هفته‌های فرهنگ و هنر گیلان در ۱۷ شهر

به گزارش خبرنگار مهر رضا ثقتی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی‌گیلان به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به مانند یک دولت فرهنگی و تبلیغی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های پر جنب و جوش و با ایده و ابتکار توسط تبلیغات اسلامی‌گیلان انجام شده است، افزود: جشنواره «حبیب» به عنوان یک رویداد فرهنگی مهم سازمان‌تبلیغات فعالیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی را از بن بست رها ساخت.

ثقتی ادامه داد: برگزاری جشنواره حبیب موجبات افزایش اعتماد مردم به گروه‌های جهادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال داشت.

وی به برگزاری نشست بازخوانی «نهضت میرزا کوچک» در قم توسط تبلیغات اسلامی‌گیلان اشاره و اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌گیلان در کنار سازمان تبلیغات اسلامی با تقویت همگرایی نهادهای فرهنگی از اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی جلوگیری کرده است.

ثقتی تصریح کرد: نزدیک شدن به مجموعه‌های فرهنگی کارهای فرهنگی را بیمه کرده و با استفاده از ایده‌های افراد توانمند در بخش فرهنگ از انحراف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری هفته‌های فرهنگ و هنر گیلان در ۱۷ شهر این استان، گفت: اولین هفته فرهنگی گیلان از آستانه اشرفیه آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌گیلان همچنین گفت: ارشاد گیلان رویکرد تحول گرا در ساختار هنری را با همگرایی با جبهه فرهنگی و نهادهای انقلابی در دستور کار خود دارد.


11604659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است