اجتماعی 23:22 - 31 شهریور 1397

پیام رئیس قوه قضاییه به مناسبت حادثه تروریستی اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه،رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه کشورهای سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل برانگیز است.

تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشورهای سلطه می‌باشد. ملت ومسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده وهمه توان خود را درمقابله باجریانات وابسته ومزدور ادامه خواهد داد.

در این راستا لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود رادر شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران بکار برده واین اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی میدهدکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی وارزشی برخورد قاطع، سریع وتوام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی وآروزی بهبودی وعافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان باهمکاری نیروهای امنیتی وانتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه بعمل آورده ونتیجه را سریعا اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی


9915535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است