بین‌الملل 12:10 - 23 آذر 1397
براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی به دنبال مطرح شدن موجی از تهدیدهای عمدتا تو خالی مبنی بر بمب‌گذاری در شهرهای مختلف آمریکا، چندین ساختمان از جمله مدارس و ساختمان‌های تجاری تخلیه شدند.

تهدیدهای دروغین بمب‌گذاری در چندین شهر آمریکا اخلال ایجاد کرد

به گزارش ایسنا،  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی مقام‌های اتلانتا، نیو اورلئانز، انکوریج و آلاسکا اعلام کردند، چندین مکان تجاری روز پنج شنبه تهدیدهای بمب‌گذاری دریافت کردند و این بخشی از یک موج از تهدیدهای عمدتا توخالی به بمب گذاری در سرسر آمریکا بوده است.

پلیس اعلام کرده در حال همکاری با دفتر تحقیقات فدرال اف بی ای به منظور تحقیق درباره این تهدیدات است.

به گفته مقام‌های آمریکایی این تهدیدات به بمب‌گذاری برای ده‌ها مدرسه، دانشگاه و مکانهای دیگر در سراسر آمریکا فرستاده شدند و عمدتا تهدیدات واهی بودند. واحد پلیس نیویورک اعلام کرد این تهدیدات روز پنج شنبه عمدتا هدفش ایجاد اختلال و مجبور کردن دریافت کنندگان به فرستادن پول بودند و به عنوان تهدید واقعی بمب گذاری در نظر گرفته نشده‌اند.

طبق این گزارش‌ها این تهدیدات از طریق ایمیل‌های عمدتا با موضوع "خوب فکر کن" فرستاده شده‌اند. دفتر کلانتر پلیس در پالم بیچ کانتی در فلوریدا و همین دفتر در شهر بویز در آیداهو اعلام کردند، دلیلی برای باور به واقعی بودن تهدیدات بمب گذرای علیه چند مکان در این شهرها نیافتند.

در عین حال در سراسر آمریکا در نتیجه این تهدیدات تعدادی از مدارس زودتر تعطیل شدند و یک تعداد دیگر تخلیه شدند. دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در اعلامیه به دانشجویان از  این بابت هشدار داد. در نزدیکی آتلانتا تعدادی از مردم از ساختمان یک دادگاه به خاطر این تهدادیت تخلیه شدند.

انتهای پیام


9999586
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است