محسن مهرعلیزاده عصر شنبه در حاشیه ثبت نام جمعی از اعضای موسوم به 'خواستاران تحول' در انتخابات 18 اسفندماه اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت وگو با خبرنگار ایرنا، نقش بخش خصوصی در اقتصاد درون محور، مقاومتی و همچنین شرایط فعلی که با کاهش بهای نفت مواجه هستیم را بسیار اساسی خواند.
وی ضمن تاکید بر تحول در ساختار و کارکردهای اتاق بازرگانی ایران به منظور ایفای نقش موثرتر در اقتصاد کشور، با اشاره به ورود تحول خواهان در اتاق بازرگانی از سا ل1381 به بعد، گفت: البته اتاق بازرگانی در طول سال های اخیر عملکرد مناسب تری داشته است.
مهرعلیزاده که از سابقه یک دوره حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از سال 1385 تا 1389 برخوردار است، تصریح کرد: به طور حتم هدف همه شرکت کنندگان در انتخابات 18 اسفندماه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاثیرگذاری هرچه بیشتر در روند توسعه اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه، اقتصاد فعلی دنیا و به تبع آن اقتصاد کشورمان با پیچیدگی های خاص خود مواجه است، نقش بخش خصوصی را در مشارکت در اقتصاد کشور بسیار حیاتی ذکر کرد و گفت: باید فضای لازم برای استفاده از بخش خصوصی در اقتصاد کشور مهیا شود.
سیدحمید حسینی دیگر عضو گروه موسوم به خواستاران تحول نیز در نشست خبری به همین منظور در سخنانی، اظهار داشت: اتاق بازرگانی ایران در صورتی می تواند بعنوان نماینده فعالان بخش خصوصی کشور مطرح باشد که از تمام بخش های این حوزه نماینده ای را در خود جای داده باشد.
وی ضمن تاکید بر حضور هرچه بیشتر نیروهای جوان و با استعداد از شرکت های مختلف بخش های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به منظور اثرگذاری بیشتر در اتاق ها، به برنامه همکاری گروه موسوم به خواستاران تحول با دانشگاه صنعتی شریف به منظور بهره گیری از توان فکری اقتصادی این دانشگاه در اتاق اشاره کرد و گفت: به طور حتم انتخابات این دوره از اتاق بازرگانی با ارتقاء سطح و جایگاه اتاق در اقتصاد کشور همراه خواهد بود.
حسینی با اشاره به منشور منتشر شده انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران به منظور شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران، افزود: در این منشور تاکید هرچه بیشتر بر عضو سالاری است و تنها با رعایت این اصل می توان در سیاست ها و تصمیمات اتاق های بازرگانی تحول ایجاد کرد.
به گزارش ایرنا، جمعی از اعضاء انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران، تحت عنوان گروه موسوم به خواستاران تحول روز شنبه با حضور در اتاق بازرگانی تهران، به منظور شرکت در هشتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ثبت نام کردند.
براساس این گزارش، دهم اسفند ماه آغاز تبلیغات انتخاباتی اتاق بازرگانی ایران است و حداکثر تا ۱۷ اسفند ماه به مدت یک هفته تبلیغات انجام خواهد شد و ۲۴ ساعت قبل از انتخابات تبلیغات متوقف می شود.
اقتصام(4) 1836**1558
5743137