استانی 14:48 - 21 مرداد 1399
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خبر داد
ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان با همت معاونت فرهنگی این دانشگاه و به صورت مجازی برای دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۲۱ مردادماه) در بازدید از دفتر ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان از ۱۵ اسفندماه سال گذشته، خدمات مجازی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه و نواقص موجود نیز تا ۱۵ فروردین امسال رفع شد، اظهار کرد: این دانشگاه کلاس‌های خود را با مشارکت بالای دانشجویان به‌صورت مجازی برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت دانشجویان، ارائه خدمات مجازی فرصتی را برای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایجاد کرد که فعالیت در فضای مجازی را گسترده کند، افزود: با توجه به اینکه احتمال شیوع مجدد بیماری کرونا در استان وجود داشت، باید همه رویکردهای این دانشگاه به سمت خدمات مجازی سوق داده می‌شد.

این مسئول در رابطه با برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان در دوران کرونایی، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان فعالیت‌های مختلف فرهنگی در حوزه مجازی آغاز شد، قابل ذکر است دو کار فرهنگی کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان شامل تور مجازی غدیر از حسینیه اعظم زنجان به همه دانشجویان کشور از طریق معاونت فرهنگی و باشگاه پژوهشگران جوان تحت یک برنامه مشترک و تور مجازی سلطانیه با رویکردهای فرهنگی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود نیم‌سال تحصیلی جاری به دلیل شرایط کرونا در بهترین حالت به‌صورت ترکیب مجازی و حضوری باشد و در شرایط بد نیز کاملا مجازی خواهد بود.

فیروزفر با اشاره به پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی و بدون کنکور در نیم‌سال تحصیلی امسال، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی استان ۴۴۵ عضو هیات علمی تمام وقت دارد که حدود ۶ درصد آنان مربی هستند و باقی نیز استادیار، استاد و در حال تبدیل به استادیاری هستند.

انتهای پیام


10662451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است