گوناگون 19:03 - 08 آذر 1394
رئیس هیات‌مدیره بانک سامان در بزرگ‌ترین همایش بانکی و مالی اروپا، فضای کسب‌وکار ایران را برای بانکداران و فعالان اقتصادی اروپا تشریح کرد.

حضور بانک سامان در هفته مالی اروپا

به گزارش سرویس بازار ایسنا،، ولی ضرابیه در هجدهمین هفته مالی اروپا که با محوریت ارتباط اقتصادی ایران و اروپا در شهر فرانکفورت آلمان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به عناصر کلیدی در روابط اقتصادی ایران و کشورهای اروپایی، فضای کسب‌وکار در کشورمان را تشریح کرد.

رئیس هیات‌مدیره بانک سامان به چالش‌های پیش‌روی برقراری مجدد روابط بانکی ایران و بانک‌های اروپایی اشاره و تصریح کرد: ما تمام اقدامات لازم برای جذب سرمایه‌های خارجی و مشارکت در طرح‌های اقتصادی در دوران پساتحریم را انجام داده‌ایم و آمادگی داریم همکاری‌های بانکی خود را حتی از دوران پیش از تحریم نیز بیشتر کنیم.

ضرابیه با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای تطبیق قوانین داخلی مبارزه با پولشویی با قوانین بین‌المللی گفت: موضوع مبارزه با پولشویی یکی از مباحثی است که امروزه در ارتباط‌های بین‌بانکی و بین‌المللی بسیار مورد توجه است و برهمین اساس، تلاش گسترده‌ای برای بالابردن دانش بانکی در مورد قوانین و رویکردهای جدید در مبارزه با پولشویی صورت گرفته است.

رئیس هیات‌مدیره بانک سامان گفت: براساس پیش‌بینی نهاد‌های بین‌المللی با وجود پایین ماندن قیمت نفت در سال آینده میلادی، رشد اقتصادی ایران بهبود خواهد یافت و فضا برای سرمایه‌گذاری خارجی مساعد خواهد بود.

هفته مالی اروپا (Euro Finance Week) بزرگ‌ترین همایش بانکی و مالی سالانه اروپا است که امسال برای نخستین بار در آن به موضوع ارتباط ایران و اروپا نیز پرداخته شد.

این همایش با حضور ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان، مدیران ارشد بانک‌ها و فعالان اقتصادی کشورمان برگزار شد.

انتهای پیام


7446254
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است