استانی 18:21 - 24 آذر 1397

رشد ۱۶ درصدی کشف سرقت در استان سمنان/ ۲۴۳۰ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اسماعیل حداد دباغی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی ناجا استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۴۵۵ مورد سرقت در سطح استان کشف و ضبط‌شده است، ابراز داشت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه در هشت‌ماهه امسال در ارتباط با انواع سرقت دو هزار و ۴۳۱ نفر در سطح استان سمنان دستگیر شدند، اضافه کرد: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت شهروندان است لذا در ارتباط با انواع سرقت با دقت بسیار سرقت‌ها را رصد می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر ناجا مردم نیز در پیشگیری از سرقت نقش مهم دارند، ابراز داشت: باز گذاشتن در ماشین و ساختمان‌ها، انبارهای بدون نگهبان، ساختمان‌های نیمه‌کاره دارای مصالح ازجمله مواردی است که در تیررس سارقان قرار دارد بنابراین با حفاظت بیشتر می‌توان ضریب امنیت را در جامعه افزایش داد.

حداد دباغی بابیان اینکه بالا بودن قیمت‌ها و پایین بودن قدرت خرید مردم زمینه را برای ارتکاب جرم فراهم می‌کند، اضافه کرد: این مهم می‌طلبد تا مردم هم‌راستا با پلیس ناجا در طرح‌های امنیت اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: از مردم و شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام شود.


10000729
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است