استانی 20:22 - 02 بهمن 1398

۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهور به اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو عصر چهارشنبه در شورای اداری استان اردبیل عنوان کرد: نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مصوب شده که ۱۵ درصد از این مبلغ تا کنون پرداخت شده است.

وی افزود: ۳۰ درصد از این مصوبات نیز در حال اجرا بوده و به زودی پرداخت می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: سفر رئیس جمهور در این زمان به استان موجب جذب اعتباراتی به استان شد که در حوزه‌های بهداشتی، راه، راه آهن و گردشگری هزینه می‌شود.

بهنام جو با تأکید بر تلاش مدیران در جذب اعتبارات متمرکز از وزارتخانه‌های مربوطه، گفت: مدیران باید با تلاش برای جذب این اعتبارات در هزینه کرد مؤثر آن نیز تلاش کنند.

استاندار اردبیل به عملکرد بانک‌ها در استان نیز در زمینه حمایت از اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: بانک کشاورزی از تعهد ۱۰ هزار میلیارد تومانی سال جاری توانسته ۶۰ درصد آن را جذب و در حوزه‌های توسعه گلخانه‌ای هزینه کند.

بهنام جو میزان و نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات را در این سفر خوب ارزیابی و از صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان تقدیر کرد.

استاندار اردبیل در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در اطلاع رسانی و تبلیغ عملکرد دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی گفت: اجرای راه آهن اردبیل، اتصال خط آهن آذربایجان به استان اردبیل، توسعه راه‌های چهار خطه، اجرای طرح‌های بیمارستانی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه ریزی برای اشتغال و راه اندازی فعالیت‌های کشاورزی و گلخانه‌ای از جمله اقدامات مهم دولت در استان است که لازم است مردم از آن‌ها اطلاع یابند.


10357988
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است