بین‌الملل 16:27 - 31 فروردین 1394
پلیس انگلیس یک نوجوان 14 ساله را به اتهام همکاری با داعش دستگیر کرد.

 به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛به نقل از فرانس 24، پلیس انگلیس روز دوشنبه از دستگیری نوجوانی 14 ساله به اتهام قصد اقدام به حمله ای تروریستی در استرالیا به تشویق گروه تروریستی داعش خبر داد. پلیس «گریتر منجستر،» شهری در شمال غرب انگلیس، اعلام کرد: «این نوجوان روز یکشنبه به اتهام همکاری با گروه تروریستی داعش در اجرا یا تدارک اقدامات تروریستی دستگیر شد و برای تکمیل بازجویی در اداره پلیس باقی خواهد ماند.»

پلیس استرالیا نیز روز شنبه در حمله ای ضد تروریستی 5 نفر را دستگیر و یکی از آنها را به توطئه برای اقدامی تروریستی در «روز آنزاک» متهمم کرد. بازرس تونی مول، یکی از افسران پرونده انگلیسی، اعلام کرد: «به ارتباط بین فردی در شمال غرب و مردی در استرالیا برای اقدامی تهدیدآمیز پی بردیم.به محض دریافت این اطلاعات، با مقامات مربوطه در انگلیس و خارج از کشور وارد عمل شدیم.»

پلیس هم چنین اظهار داشت این نوجوان که از اهالی «بلکبرن،» شهری در شمال غرب انگلیس، است پیش تر (2 آوریل برابر با 13 فروردین) پس از بررسی ابزارهای الکترونیکی وی به دست پلیس، بازداشت شده بود. به علاوه، پلیس انگلیس تأکید کرد شواهدی مبنی بر اقدام تروریستی در انگلیس وجود ندارد.

انتهای پیام/

6231831
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین، وضعیت نوار غزه را یک «جهنم انسانی» توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پاکستان اقدام تازه آمریکا برای تحریم چند شرکت خارجی به دلیل همکاری با اسلام‌آباد در حوزه برنامه‌های موشکی را خودسرانه و سیاسی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیته حفاظت از روزنامه نگاران، جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را خطرناک‌ترین درگیری بزای روزنامه نگاران در ۳۲ سال اخیر می‌داند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بسیج مردمی عراق می‌گوید انفجار پایگاه نظامی کالسو در اثر حمله رخ داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل جان مرشایمر می‌گوید که اسرائیل فکر می‌کرد ایران حمله به سفارت تهران در دمشق را تلافی نمی‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه آمریکایی تانک‌های قدرتمند غربی در مواجهه با پهپاد‌های ارزان قیمت آسیب پذیر هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن ادعا کرد این کشور هیچ وقت به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد که از حریم هوایی آن برای هدف قرار دادن ایران استفاده کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های آلمانی اعلام کردند یک ناو آلمانی امروز شنبه ماموریت خود را در دریای سرخ به پایان رسانده و این دریا را ترک کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس درگیری در عراق را محکوم کرد و آمریکا را مقصر آن دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است