استانی 19:00 - 30 آذر 1393
شهرری - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تجلیل از مقام شامخ روحانی جلیل القدر آیت الله غیوری گفت: مرحوم آیت الله غیوری تمام زندگی خود را وقف نیازمندان جامعه کرد.

'محمد فرهادی' روز یکشنبه در حاشیه آیین ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله غیوری درگفت و گو با ایرنا افزود: آیت الله غیوری عالمی بزرگ و مجاهدی خستگی ناپذیر بود و در تمام طول عمر پر برکت خود به مردم خدمت کرد.



وی گفت: ولایت پذیری این عالم بزرگ در زمان امام راحل و بعد از ارتحال ایشان زبان زد بود و از این رو به عنوان نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر انتخاب شده بود.



فرهادی تصریح کرد: کمک به نیازمندان و فقیران جامعه کاری بود که این روحانی جلیل القدر در تمام طول عمر خود انجام داد و بر آن مداومت می ورزید و عموم مردم بر آن تاکید دارند.



' حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی' رییس دفتر مقام معظم رهبری، 'مصطفی پورمحمدی' وزیر دادگستری، 'سید محمود علوی' وزیر اطلاعات،'محمد فرهادی' وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، آیت الله 'محمد امامی کاشانی' آیت الله 'موحدی کرمانی' امامان موقت جمعه تهران، حجت الاسلام 'غلامحسین محسنی اژه ای' معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام 'سید رضا تقوی' رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، 'علیرضا محجوب' نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و 'عباس جدیدی' عضو شورای اسلامی شهر تهران از جمله شرکت کنندگان آیین ترحیم و بزرگداشت آیت الله غیوری حضور داشتند.



آیت الله سیدعلی غیوری، پنجشنبه هفته گذشته در سن 84 سالگی و براثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.



آیین شب هفت این عالم ربانی همچنین پنجشنبه از ساعت 30/14 در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.



1914/1724/538

انتهای پیام /*


5461174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است