ورزشی 01:16 - 17 تیر 1394
مسئول انجمن تیراندازی دانشجویان:
مینودخت میرحیدر در خصوص کسب مدال طلا توسط دو نماینده تیراندازی کشورمان گفت: انتظارکسب مدال طلا را داشتیم چرا که رکوردهای ملی‌پوشان را به درستی تخمین زده بودیم.

مینودخت میرحیدری مسئول انجمن تیراندازی فدراسیون ملی‌ ورزشهای دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از اینکه مدالهای اول تا چهارم مسابقات یونیورسیاد دانشجویان را ملی‌پوشان رشته تیراندازی کسب کردند خیلی خوشحال هستم ما انتظار کسب مدال را داشتیم چرا که رکوردها را به صورت مستمر ارزیابی می‌کردیم.


 وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر تجهیزات تیراندازی نظیر فشنگ برای ملی‌پوشان بیش از این مهیا شد در رشته‌های تیراندازی خفیف عملکرد بهتری داشتیم  اگر چه مه‌لقا جام بزرگ در این بخش مدال خوش رنگی کسب کرد.


میرحیدر عنوان کرد: تیراندازان در بیست و هشتمین دوره ازمسابقات یونیورسیاد تا کنون انسجام خوبی داشتند و توانستند رکوردها را حفظ کنند که این خود جای امیدواری است.


وی در خصوص نجمه خدمتی گفت: خدمتی در این دوره از  رقابت‌ها همچون اینچئون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت ما انتظار کسب مدال را از وی داشتیم ما از دیگر ورزشکاران انتظار مدال‌آوری نداشتیم اما خدا را شکر آنهاعملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.


مسئول انجمن تیراندازی فدراسیون ملی‌ ورزشهای دانشگاهی تصریح کرد: مسابقات یونیورسیاد از سطح بالایی برخوردار است در این دوره تعداد زیادی ورزشکار شرکت کردند که نشان دهنده سطح بالای کیفی این مسابقات است.


وی عنوان کرد: حریفان قدرتمندی برابر ملی‌پوشان کشورمان برای کسب مدال خوش رنگ این مسابقات بودیم اما نمایندگانی از کشورهای مختلف در یونیورسیاد حضور داشتند که تا کنون تمرکزی بر نحوه عملکرد آنها نداشتیم.


میرحیدر اذعان داشت: تایلند را می‌توانم به عنوان کشوری که تاکنون بر روی آن حساب بازنمی‌کردیم نام ببرم این کشور نمایندگان خوبی به این دوره از مسابقات اعزام کرده بود البته کشورهای مختلفی به یونیورسیاد می‌آیند که به دلیل نداشتن زیرساخت مناسب از صحنه مسابقات کنار می‌روند و کشورهای دیگر جای آن را می‌گیرند چرا که در این مسابقات محدودیت سنی وجود ندارد.


مسئول انجمن تیراندازی مسئول انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی بیان داشت: کسب مدال طلا آسان نیست و به طور حتم آمادگی تدارکات بالایی می‌خواهد خوشبختانه هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی از هیچ کمکی به ملی‌پوشان دریغ نکرد. همچنین پورکیانی نیز در زمینه اعزام و برگزاری اردوهای تدارکاتی حمایت چشمگیری از تیراندازان انجام داد.


میرحیدر در خصوص تحقق وعده پاداش به ملی‌پوشان خاطر نشان کرد: پس از کسب مدال توسط نمایندگان کشورمان با آنها در تماس بودم فدراسیون به وعده پاداش خود عمل کرده است و در یورنیورسیاد هدیه ورزشکاران را پرداخت کرده است اما از مبلغ آن اطلاعی ندارم.




انتهای پیام/



6714467
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است