استانی 19:16 - 15 اردیبهشت 1394
در بازدید نماینده مردم ساری از پروژه های ورزشی استان مطرح شد؛
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شواری اسلامی گفت: 2 طرح بزرگ ورزشی نیازمند اعتبار 50 میلیاردی است و باید بزودی افتتاح شود.

تسریع در افتتاح پروژه های ورزشی در ساری/افتتاح این دو پروژه نیازمند اعتبار 50 میلیاردیبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شواری اسلامی گفت: 2 پروژه بزرگ ورزشی در ساری باید هرچه سریعتر در اختیار شهروندان ساروی قرار گیرد.

سید رمضان شجاعی بیان داشت: این 2 پروژه از طرح های ملی کشور محسوب می شوند و باید برای فعالیت ورزشی هر چه زودتر افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه این دو پروژه در همجوار دیگر شهرهای استان قرار دارد، افزود: 2 پروژه ملی در ساری مختص مردم ساری نیست زیرا شهرهای اطراف آن از جمله قائمشهر، سیمرغ و جویبار هم می توانند از این فضای ورزشی به خوبی بهره ببرند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه پس از سال ها این دو پروژه پیشرفت خوبی نداشته است، اذعان داشت: امروز به خاطر جذب اعتبار و بودجه مدیرعامل توسعه تجهز اماکن ورزشی را مجاب کردیم تا از این دو پروژه بازدید کند.

شجاعی با اشاره به اینکه برای افتتاح این دو پروژه اعتبار 50 میلیاردی نیاز است، اظهارداشت: با مساعدت وزارت ورزش، استانداری و مدیریت ورزش و جوانان استان تلاش می شود تا این دو پروژه که طرح ملی است زودتر به بهره برداری برسد.

وی در پایان با بیان اینکه 2 پروژه بزرگ ساری از طرح های استاندارد ورزشی کشور است، افزود: پیست دوچرخه سواری ساری تنها پیست چوبی و استاندارد خاورمیانه محسوب می شود که تا سال آینده افتتاح خواهد شد.



انتهای پیام/د 


6320355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است