گوناگون 12:07 - 27 دی 1396
در نخستین مرحله از قرعه‌کشی کمپین " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" اعلام شد
در مراسم قرعه‌کشی کمپین " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" سه نفر از برندگان جایزه سفر به روسیه اعلام و نام سه نفر دیگر از خریداران این محصول تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال مشخص می‌شود.

۶ نفر از خریداران ام وی ام، راهی مسابقات جام جهانی می‌شوند

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مراسم قرعه‌کشی ۳ برنده سفر به روسیه و ۱۵ سرویس دوره‌ای رایگان برای یکسال با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار شد و برندگان این کمپین که همزمان با برگزاری مقدمات بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه طراحی شده است، معرفی شدند.

عبدالحسین اسماعیل‌زاده از بافق، مازیار فلاح از رشت و حمیدرضا کیانی از بجنورد سه نفر از خریداران خودروی ام.وی.ام. ۳۱۵ اکسلنت هستند که به ترتیب در نمایندگی‌های ۲۹۵، ۱۱۵ و ۳۹۷  در این قرعه‌کشی برنده سفر به روسیه شدند.

جواد اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به استقبال خریداران از این طرح، کمپین " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو"  را برای یک ماه دیگر تمدید کرد تا فرصت دوباره‌ای برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای سه نفر دیگر از این خریدران فراهم شود و ۱۵ نفر دیگر نیز از جایزه سرویس‌های دوره‌ای یک‌ساله این خودرو  بهره‌مند شوند.

خودرو ۳۱۵ در طول عرضه خود در بازار به‌عنوان محصولی جوان‌پسند در کمپین‌های مختلف و همچنین در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی المپیک لندن و برزیل در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ شرکت داده شده است.

خودرو ام وی ام ۳۱۵ اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن‌های آن صورت گرفته به‌عنوان جدیدترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است. نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه‌ای Vifa  به‌عنوان اصلی‌ترین تغییر این نسخه است. وجود روف‌رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوشامدگویی در زیر درب‌های جلو در این خودرو از دیگر آپشن‌های اضافه شده به این محصول هستند.

نخستین مرحله از قرعه‌کشی کمپین " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" در۲۶ دی‌ماه در هتل بزرگ ارم برگزار شد و مرحله دوم آن نیز تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام


9641739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است