استانی 13:41 - 29 آذر 1393
مدیر حوزه هنری استان اصفهان خبر داد
مدیر حوزه هنری استان اصفهان گفت: با توجه به وسعت کاری و زمینه فعالیت سازمان حوزه هنری سعی شده تا در راستای مهجوریت‌زدایی قرآن کریم فعالیت‌های مناسبی صورت گیرد و در این زمینه بیش از 37 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

چاپ بیش از 37 عنوان کتاب در حوزه قرآن کریم توسط حوزه هنری استان اصفهان

سیدمهدی سیدین‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حیطه فعالیت این سازمان در حوزه‌ هنرهای تجسمی، نمایشی، خوشنویسی، تولید کتاب و فیلم‌سازی است.

وی به گستردگی این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فوق‌الذکر بار سنگینی است که بر دوش این دستگاه اجرایی قرار داده شده و امید است بتوانیم همان‌گونه که شایسته است اقدامات لازم را به‌درستی به سرانجام برسانیم.

مدیر حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه این حوزه باید پیام‌ها را به صورت ارزشی و مفهومی به مخاطبان عرضه کند، افزود: در سال جاری علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های مختلف هنری با موضوعاتی از قبیل دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و قرآن کریم می‌توان به دیگر اقدامات انجام شده همچون برگزاری نمایشگاه‌ها، ساخت و مشارکت در پروژه‌های فیلم‌سازی و نمایشی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: در سال جاری کتاب‌های زیادی در حوزه قرآنی با عنوان‌هایی همچون «بی‌تشریفات چت با خدا» در 10 جلد، «کارت دعوت»، «بدانید و آگاه باشید»، «چه کنیم رزقمان زیاد شود» و «آهای گل من» به زیر چاپ رفته‌اند.

سیدین‌نیا اضافه کرد: کلیه کتاب‌های چاپ شده از طریق سایت حوزه هنری اصفهان در دسترس عموم مردم قرار دارد و می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به صورت رایگان این محصولات را دانلود کنند.


5454624
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است