اقتصادی 00:11 - 27 دی 1396
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه جاری و عمرانی استان‌ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی‌رغم این‌که با محدودیت منابع مواجهیم، در اولویت داریم.

نوبخت: فقرزدایی و اشتغال اولویت دولت است

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت، در گردهمایی جامعه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با ابراز خرسندی از حضور در جمع سرافرازان نیروهای مسلح و به‌ویژه فرماندهان حوزه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح، از مقام شامخ همه شهداء و به‌ویژه شهدای عملیات کربلای ۵ تجلیل کرد و در ادامه با اشاره به بودجه نیروهای مسلح از سال ۹۲ تا ۹۷  بر توجه ویژه دولت به بودجه بخش دفاعی تاکید کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این‌که در کنار سایر مصارف، سیاست فقرزدایی را هم در دستور کار داریم، افزود: در کشور انسان‌هایی را داریم که زندگی‌شان نمی‌گذرد لذا یارانه‌ی این افراد را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش داده‌ایم.

نوبخت به بخش هزینه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: بودجه امسال{1397} با سنوات گذشته این تفاوت را دارد که مبتنی بر عملکرد یعنی به قیمت تمام‌شده تنظیم می‌شود. بسیاری جداول را اصلاح، شفاف‌سازی و یا حذف کرده‌ایم. در عین حال تلاش می‌کنیم بودجه جاری و عمرانی استان‌ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی‌رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم، در اولویت داریم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کلیدواژه‌های "اقتصاد مقاومتی" و "مدیریت جهادی"، ادامه داد: نمود این کلیدواژه‌ها همین برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام


9641070
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولت به صورت دقیق از طریق بخش مردمی‌سازی مشخص می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی و آبگرفتگی فرودگاه‌ها امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ در راستای ایجاد تعادل و جلوگیری از زیان مرغداران باید از سطح بازار جمع آوری شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدا تا ۲۸ فروردین، ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز برای کالاهای اساسی تامین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی گفت: تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی تهدید کننده امنیت غذایی بوده و ممنوع است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر تشدید نظارت بر موج شکن‌ها تمامی سواحل و بنادر کشور ساماندهی شده و به پیشرفت ۹۴ درصد رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است