گوناگون 15:29 - 25 شهریور 1393
انتظار می‌رفت که میزان استقبال از دو گوشی جدید شرکت آی‌فون بسیار بالا باشد، اما نه تا اندازه‌ای که این شرکت رکورد پیشین خود در پیش‌فروش یک محصول را تنها در ۲۴ ساعت بشکند.

رکوردی جدید برای اپل؛

براساس گزارش فاکس‌نیوز، شرکت اپل اعلام کرد تنها در عرض 24 ساعت توانسته 4 میلیون دستگاه از گوشی‌هایش را به‌صورت پیش‌فروش به فروش برساند.

این درحالی است که اپل در زمان پیش‌فروش گوشی آی‌فون 5 در مدت زمانی مشابه تنها توانست دو میلیون دستگاه به فروش برساند. اپل برای گوشی‌های 5S و 5C دوران پیش‌فروش در نظر نگرفته‌بود.

این استقبال بی‌نظیر مدیون مراسم رونمایی موفقیت‌آمیزی است که اپل در 19 سپتامبر برای محصولات جدیدش برگزار کرد. سال گذشته این شرکت طی روزهای پس از رونمایی از 5S و 5C توانست 9 میلیون گوشی به فروش برساند که به‌واسطه استقبال بی‌رمقی که گوشی‌های رنگی 5C شد، بیشتر این آمار به 5S تعلق داشت.

با این‌همه، امسال اپل دو محصول پرطرفدار را رونمایی کرده‌است،‌اگرچه تمایل بیشتر به‌سوی گوشی بزرگتر، یعنی آی‌فون 6 Plus است. این گوشی علاوه بر ابعاد بزرگتر پیشرفته‌تر نیز هست و وضوح تصویری آن نیز نسبت به آی‌فون 6 بالاتر است.

اگرچه رقیب سرسخت اپل، شرکت سامسونگ کمی پس از رونمایی از محصولات جدید اپل خبر از عرضه گوشی گلکسی نوت 4 داد که نمایشگری شفاف‌تر داشته و از قلم برخوردار است و برای کاهش مصرف باتری آن نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده‌است، اما با توجه به رکورد جدیدی که اپل در پرونده پیش‌فروش خود به ثبت رسانده، به نظر می‌آید سامسونگ چالشی دشوار را در پیش رو خواهد‌داشت.


4740725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است