اقتصادی 08:40 - 29 مهر 1393
مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه هنوز اطلاعات خودروی دنا به شورای رقابت ارسال نشده است، افزود: در اولین فرصت اطلاعات این خودرو را به شورای رقابت برای تعیین قیمت نهایی آن ارسال خواهیم کرد.

اطلاعات خودروی دنا هنوز برای قیمت‌گذاری به شورای رقابت نرفته است
به گزارش عرش نیوز:با اشاره به اینکه تعیین قیمت خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور ملی لزومی به ارسال اطلاعات به شورای رقابت ندارد، اظهارداشت: در این خودرو فقط موتور ملی شده است و برهمین اساس تغییرات قیمتی زیادی را تجربه نکرده است.



وی با بیان اینکه البته هنوز اطلاعات خودروی دنا به شورای رقابت ارسال نشده است، افزود: در اولین فرصت اطلاعات این خودرو و محصولات جدید را به شورا برای تعیین قیمت نهایی آن ارسال خواهیم کرد.



به گزارش تسنیم، در اوایل هفته جاری رضا شیوا رئیس شورای رقابت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تعیین قیمت خودروهای جدید در جلسه این هفته شورا خبر داده و گفته بود: در حال حاضر محصولات جدید ایران خودرو و سایپا قیمت گذاری نشده‌اند که در صددیم این هفته این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.



وی با بیان اینکه هم اکنون خودروهای ال ۹۰ ،دنا و یکی از مدل‌های ام وی ام قیمت نهایی ندارند، افزود: قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو محصول جدید ایران خودرو که قرار شد با موتور ملی تولید شود هم باید مورد بررسی قرار گیرد به همین منظور از شرکت‌های خوروساز درخواست کرده‌ایم تا اطلاعات خودروهای جدید خود را به شورای رقابت ارسال کنند.



منبع:تسنیم

4998802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت از واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور طی ۳ ماه آینده خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست‌گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس علاوه بر کاهش نرخ‌های اجاره دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون بنیاد مسکن روستایی گفت: تمامی واحدهای مسکن روستایی در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به رفع محدودیت‌های پروازی و بازگشت حالت عادی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک گفت: میزان واردات قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ به لحاظ ارزش ۳۲.۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی در تمامی محور‌های جنوبی کشور همچنان به دلیل سیل و آبگرفتگی مسدود است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر ۳۵ درصد سود هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر صمت گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا در نظر گرفته شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: با توجه به عدم تغییر حقوق و عوارض گمرکی و تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی، تغییر قیمت کالا‌های اساسی تخلف است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران گفت: هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف کننده به ۶۵ هزار تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است