بین‌الملل 15:40 - 10 بهمن 1393
کوالالامپور – ایرنا – هیات بزرگ تجاری- صنعتی سنگاپور متشکل از 27 نفر از مدیران و صاحبان شرکت های برجسته سنگاپوری امروز (جمعه) عازم اصفهان و تهران شد.

به گزارش ایرنا، ریاست این هیات بزرگ تجاری - صنعتی سنگاپور را خانم 'اوی لین لوم' (ooi lin lum) نایب رییس فدراسیون تجارت این کشور بر عهده دارد.



هیات 27 نفره اقتصادی سنگاپور امروز به دعوت اتاق بازرگانی و صنایع اصفـهان برای دیدار و مذاکره با نهادهای تجاری اقتصادی و شرکت های ایرانی و بازدید از مراکز صنعتی و اقتصادی این شهر وارد اصفهان می شود.



هیات بزرگ تجاری سنگاپور روز یکشنبه نیز برای مذاکره عازم تهران می شود.



این هیا ت تا روز چهارشنبه هفته آینده ضمن دیدار از مراکز صنعتی و تجاری تهران با مسئولان سازمان سرمایه گذاری، اتاق بازرگانی و صنایع ایران، وزارت نیرو، وزارت نفت و سازمان توسعه تجارت مذاکراتی انجام می دهد.



هیات تجاری – صنعتی سنگاپور روز سه شنبه در اتاق بازرگانی و صنایع ایران در نشست فرصت های تجارت و سرمایه گذاری شرکت می کنند.



'کودی لی' رییس بخش بازرگانی جهانی فدراسیون تجارت سنگاپور پیش از اعزام هیات تجاری این کشور به ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خواستار گسترش مناسبات با ایران با لغو تحریم های یکجانبه اعمال شده از سوی غرب شده بود.



مناسبات ایران و سنگاپور با توجه به سیاست های دولت یازدهم توسعه یافته است و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور نیز اواخر آذرماه با سفر به این دولت – شهر با مقامات بلندپایه سنگاپور دیدار و مذاکره کردند.



مبادلات تجاری ایران و سنگاپور در سال 2011 میلادی بیش از پنج میلیارد و 600 میلیون دلار بود که به دلیل برخی تحریم های یک جانبه غرب و مشکلات بانکی در سال 2012 میلادی به دو میلیارد و 100 میلیون دلار کاهش یافت.



آساق**1611

انتهای پیام /*


5735153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری کره شمالی از سفر یک هیئت اقتصادی این کشور به ایران خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» استاد دانشگاه استنفورد گفت صدور حکم بازداشت علیه نخست وزیر رژیم اسرائیل می‌تواند جنایات آن در غزه را برای مردم جهان آشکار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سنای آمریکا به اتفاق آرا لایحه بسته کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد و بعد آن را برای بایدن ارسال خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی به رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم اطمینان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل ناتو گفت پیمان ناتو در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در کشور‌های دیگر به عنوان بخشی از تلاش‌های بازدارندگی خود ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک عضو ارشد جنبش حماس گفت: جنبش حماس به تنهایی ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی شاهد جهش بیش از یک دلاری بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سناتور آمریکایی خواهان افزودن ۲ اصلاحیه به کمک‌های اهدایی واشنگتن به تل آویو شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا مدعی شد گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته‌جمعی غزه نگران‌کننده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است