استانی 09:25 - 07 بهمن 1398
جمع‌آوری 24 میلیارد تومان زکات در استان
ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از جمع آوری بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات از مودیان کرمانشاهی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بیش از 69 هزار نفر در استان از برکات زکات بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه: 69 هزار نیازمند از برکات زکات بهره‌مند شدند

محسن رخصی گفت: زکات واجب جمع آوری شده از مودیان به منظور رفع فقر و ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه می شود.  

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رخصی با اشاره به جمع آوری بیش از 24 میلیارد و 150 میلیون تومان زکات در سال جاری اظهار کرد: از این میزان ۱۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان به منظور رفع فقر و محرومیت هزینه شده است.

وی تاکید کرد: حدود ۶۹ هزار نیازمند در استان به منظور تامین هزینه های درمانی، کمک به تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، آزادی زندانیان غیرعمد و... از برکات زکات بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بیش از سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان از زکات جمع آوری شده به منظور تعمیر و ساخت ۸۹ پروژه عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.

 رخصی بیان کرد: احداث مسجد، حسینیه ،خانه عالم و غسالخانه بخشی از پروژه های است که از محل زکات جمع آوری شده برای استفاده عموم مردم ساخته شده است.

انتهای پیام


10364159
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است