اقتصادی 12:45 - 10 مهر 1401

ایران مقتدر مرهون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، عبداله سلطانی ثانی در نشست تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت که با حضور رئیس هیئت مدیره و برخی اعضا هیئت عامل شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که رزمندگان دفاع مقدس در هر مجموعه‌ای نعمت و برکت هستند، اظهار کرد: وظیفه ما خدمت به این عزیزان است و امیدواریم که بتوانیم این خدمت را به نحو مطلوب انجام دهیم.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان با آن همه سختی‌ها و امکانات محدود توانستند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را اداره کنند که حقاٌ و انصافاٌ به نحو مطلوب اداره کردند و ایران مقتدر، مرهون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا عنوان کرد: رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مایه خیر و برکت جامعه هستند؛ تقدیر و قدردانی‌ها در مقابل خدمات شما در دفاع از کیان انقلاب اسلامی بسیار ناچیز است.

سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در ادامه یادآور شد: بسیار خرسندیم که در هفته دفاع مقدس سهم ناچیزی در تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت داشتیم و امیدواریم با همّت مدیران متخصص و جهادی بیمه سینا در جهت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، مجاهدت ایثارگران و شناساندن ارزش‌های والای شهدای گرانقدر همواره کوشا باشیم.

در ادامه حسن صنعتی رئیس هیئت مدیره بیمه سینا که از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است، گفت: برگزاری جلسات و مراسم تقدیر از رزمندگان در هر سازمانی، اقدامی ارزشمند و شایسته است که نشان از نگاه ارزشی و روحیه جهادی مدیران ارشد بیمه سینا دارد.

وی افزود: دفاع و حمایت از وطن و سرزمین مادری وظیفه هر وطن‌پرست و عاشق خاک و میهن است که در اوایل دوران دفاع مقدس مردم ایران به خوبی خود را نشان دادند و با سربلندی از این آزمون الهی بیرون آمدند.

در پایان این مراسم از ۵ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس شاغل در شرکت بیمه سینا با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

ایران مقتدر مرهون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

اشتراک گذاری در کلوب

11700632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری تولید خودرو در ایران را در سال ۲۰۲۳ یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۴۷۱ خودرو اعلام کرد که رشد ۱۲ درصدی داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۳.۰۲ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: دست دلالان و سوداگران با راه اندازی سامانه خودنویس کوتاه و بازار اجاره به سمت ثبات هدایت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار جمعیت دام پروار گوساله به ۱۵۰ هزار راس رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در برابر تقاضا، نوسانی در بازار مرغ ایام پرتقاضای ماه رمضان نخواهیم داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر پروژه رفع تداخلات اراضی کشاورزی گفت: گرچه قرار بود تا پایان سال گذشته ۱۰۰ درصد اراضی کشاورزی رفع تداخل شوند، اما بدلیل نقض عکس‌های هوایی و نقشه‌های منابع طبیعی تا پایان سال گذشته تنها ۶۸ درصد اراضی رفع تداخل شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: براساس آخرین آمار سطح زیرکشت زعفران در کشور ما ۱۳۳ هزارهکتار است که با افزایش عملکرد در هکتار، امکان تولید هزارتن محصول در کشور ما وجود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در ماه‌های اخیر، بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور سازمان جنگل گفت: براساس آمار سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب چوب مورد نیاز است که ۲۲ درصد آن از طریق واردات تامین می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است