استانی 04:35 - 06 شهریور 1393
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: برنامه ساحل سالم با هدف مقابله با جنگ نرم در سواحل این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای برنامه ساحل سالم با هدف مقابله جنگ نرم در سواحل نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر،حکمت داج‌لیری چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک در ساحل سیترای نوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره تابستانی ساحل سالم در نوشهر همزمان با میلاد امام زمان (عج) در این ساحل آغاز به کار کرده و تا پایان تابستان نیز ادامه دارد، اظهار داشت: قابلیت‌های گردشگری و توریستی در شهرهای شمالی به‌ویژه در شهرهای ساحلی مازندران سبب شده تا مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور به شهرستان نوشهر سفر کنند.

وی افزود: شهرستان نوشهر با داشتن مواهب طبیعی و الهی همچون دریا، جنگل و کوه یکی از مناطق پرتردد گردشگری است که در طول سال همواره پذیرای مسافران از سراسر کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با اشاره به اینکه مسئولان و متولیان امر در تلاش هستند تا محیطی امن برای مسافران و گردشگران در نوشهر فراهم آورند، تصریح کرد: سپاه نیز همچون سال‌های گذشته اجرای طرح ساحل سالم را با رویکرد برنامه‌های فرهنگی در سطح تفرجگاه‌های شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه کربلا استان مازندران به عنوان متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی بومی محلی در سطح سواحل و پارک‌ها در حرکتی جهادی به اجرای برنامه‌های بانشاط و مهیج هم راستا با فرهنگ اسلامی پرداخته است.

داج لیری در ادامه به معرفی برنامه‌های فرهنگی ورزشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هنرمندان شهرستان پرداخت و تصریح کرد: برپایی ایستگاه هنر، نمایشگاه مجسمه‌های شنی، برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان، برپایی نماز جماعت، راه‌اندازی رادیو ساحل، ایجاد سینمای ساحلی، ایستگاه هلال‌احمر، ایستگاه انتقال خون، قایقرانی، کشتی لوچو، والیبال ساحلی، تیراندازی با تفنگ بادی و پرتاب دارت، مسابقه پرواز بادبادک‌ها و شنای آزاد از برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری سپاه در طرح ساحل سالم در مجموعه سیترای نوشهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: نیروهای فرهنگی در سطح شهرستان نوشهر برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم با تلاش مضاعف در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و احیای شعار سال گام برداشتند.


4583893
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است