استانی 16:52 - 27 شهریور 1393
انصاری:
زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان، با اشاره به اینکه جامعه در بحث فرهنگی مشکل دارد، گفت: بودجه فرهنگی استان زنجان به یک سوم نسبت به سال گذشته تقلیل پیدا کرده است و در این راستا باید مدیران دستگاههای اجرایی استان در اجرای برنامه های فرهنگی دست دستگاه های فرهنگی را بگیرند.

کاهش بودجه فرهنگی استان زنجان/ دستگاههای اجرایی استان در اجرای برنامه های فرهنگی کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان، افزود: بودجه فرهنگی استان زنجان به یک سوم نسبت به سال گذشته تقلیل پیدا کرده است و در این راستا باید مدیران دستگاههای اجرایی استان در اجرای برنامه های فرهنگی دست دستگاه های فرهنگی را بگیرند.

استاندار زنجان یاد آورشد: ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی دستگاههای فرهنگی هستند که برای اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی حرکت کنند.

انصاری در  ادامه با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع  مقدس، لزوم برگزارش هرچه بهتر برنامه های ویژه دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای بهتر شدن برنامه های این هفته باید مدیران دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با ستاد هفته دفاع مقدس که سپاه برگزار می کند را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: دستگاههای اجرایی باید همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی علوم و دانش در استان باشیم.

استاندار زنجان،با اشاره به سفر هئیت دولت به استان گفت: در طول یک ماه آینده رئیس جمهور به استان سفر خواهند کرد و در این میان هماهنگی های لازم  انجام شده است.

انصاری تاکید کرد:  مدیران دستگاههای اجرایی باید طرحها و خوسته ها خود را با توجه به اولویت احصاء کنند و به رئیس جمهور مطرح کنند.

وی در ادامه افزود: در این سفر پر برکت هئیت دولت به استان تصمیماتی گرفته شده است.

استاندار زنجان،یاد آورشد: مدیران دستگاههای اجرایی در شناساندن طرحها و پروژه ها نقش موثری در تصمیم گیری خواهند داشت و پروژه ها براساس اولویت صورت خواهد گرفت.

انصاری افزود: در کشور 65 هزار پروژه کلنگ زنی شده وجود دارد که 24 سال طول می کشد این پروژه ها عملیاتی شود بنابراین پروژه هایی که در اولویت اولپ و نیاز منطقه است اجرایی می شود چرا که کشور بودجه لازم برای تکمیل این پروژه ها را ندارد.

وی در ادامه  به تدوین بودجه دولت درسال 94 اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید به وزارتخانه متبوعه فشار آورند و نسبت به اختصاص بودجه برای اجرای طرح ها تلاش  کنند.

استاندار زنجانف یاد آورشد: وضعیت اختصاص اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته و سال 91 خیلی بهتر و مناسب تر شده است و در 6 ماهه اول سالجاری 40 درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافته است که  تا پایان سال گذشته 23 درصد بود.

انصاری با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تحقق این شعار مهم نیاز به مدیریت جهادی دارد.

استاندار زنجان به حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود: تعلل در زمینه حضور فعالان اقتصادی در استان مورد قبول نیست و باید با همکاری و تعامل  مدیران دستگاههای اجرایی زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم و در این راستا از طولانی شدن پاسخ‌گویی استعلام‌‏ها پرهیز شود.

 

انصاری گفت: توسعه استان تنها با همراهی و تعامال دستگاههای اجرایی با سرمایه گذاران امکان پذیر است.

استاندار زنجان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت سرمایه‌گذاران باید در اولویت کار همه مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد و چنانچه مقرراتی مانع از سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی وجود دارد باید به صورت قانونی این مسائل پیگیری شود و شرایط برای حضور سرمایه گذار در استان فراهم شود.


4748669
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است