استانی 20:19 - 10 مهر 1401

مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در آذربایجان شرقی عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی، در حاشیه جلسه وبیناری قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در راستای حمایت از مصرف کنندگان، عرضه گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعداد ۱۹ مغازه خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستانها در حال انجام است ادامه داد: توزیع اینترنتی گوشت منجمد مرغ نیز از امروز انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت مرغ گرم در بازار و در راستای رفاه حال مصرف کنندگان، عرضه گوشت مرغ منجمد در تمامی مراکز عرضه اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب همچون کوروش، سیمای مشاغل، تعاونی مصرف کارگران، بازرگام، جانبو، بایرام، اوجوز مارکت، آذرمرجان و.. آغاز شده است.

وی افزود: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تسریع در تنظیم بازار این کالای اساسی، هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت مصوب هرکیلو ۴۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: به استناد مصوبه کمیته اقدام مشترک مبنی بر توزیع یک هزار تن گوشت مرغ منجمد جهت ایجاد تعادل در بازار، برش توزیع شهرستانی به شرط تحویل درب سردخانه شرکت پشتیبانی با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونیهای مصرف و تعاون روستایی و فروشگاه‌های معتبر و دارای اهلیت دارای صندوق مکانیزه انجام شده است.

فتحی اظهارکرد: توزیع مویرگی و نظام مند مرغ منجمد تنظیم بازار توسط مباشرین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه‌های کارگران، تعاونی مصرف کارکنان، استارت آپ‌ها بدون محدودیت در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به زمان اجرای این طرح گفت: این طرح تا زمان ایجاد تعادل در بازار و قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اجرا شده و هیچ محدودیتی در عرضه نداریم و مردم دیگر نگران تأمین مرغ خود نباشند.

وی به برنامه ریزیهای این سازمان برای تأمین محصولات دامی و پروتئینی اشاره و تاکید کرد: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین گوشت گرم و منجمد مرغ و گوشت قرمز در استان وجود ندارد.


11700944
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است