استانی 17:01 - 24 آذر 1397

کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری سیگار را با یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ از شهرستان های مرزی به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت استان قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام ۲ اکیپ خودرویی از ماموران به پلیس راه همدان - تهران، این خودرو که از مبدا شهرستان مهاباد به مقصد تهران در حال تردد بود متوقف و در بازرسی از آن، ۱۰۰ هزار نخ سیگار خارجی و  قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: پرونده متهم در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

وی همچنین از کشف ۳ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری، عرضه و توزیع سیگار خارجی و قاچاق توسط فردی در یکی از خیابان های شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از مغازه این فرد، ۳ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق و خارجی، به ارزش ۲۰ میلیون ریال کشف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.


10000644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است