فرهنگی‌هنری 00:27 - 22 دی 1397
علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا:
معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام تمدید مهلت ارسال فیلم‌های این دوره از جشنواره به دبیرخانه، گفت: بلیت‌فروشی برای نمایش مردمی جشنواره هم به زودی نهایی و زمان آن مشخص خواهد شد.

مهلت ارسال فیلم به جشنواره فجر تمدید شد

عزت‌الله علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این که با توجه به پایان مهلت تکمیل فیلم‌ها در تاریخ ۲۰ دی‌ماه، چه تعداد از آثار کامل نشده‌اند، بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده فیلم‌ها در مراکز خدمات فنی در حال تکمیل هستند ولی از آنجا که آخرین زمان تحویل نسخه کامل فیلم‌ها (DCP) در مقررات جشنواره  بیستم دی ماه تعیین شده بود، با توجه به شرایط فنی اکثر فیلم‌ها و موافقت دبیر محترم جشنواره، مقرر شد که مهلت تعیین شده تا اول بهمن تمدید شود تا در فرصت باقی‌مانده مراحل فنی فیلم‌ها تکمیل شود.

او افزود: به این ترتیب آخرین مهلت را یکم بهمن‌ماه اعلام می‌کنیم تا نسخه دی‌سی‌پی فیلم‌ها تحویل داده شود و اگر صاحب اثری نتواند تا این تاریخ نسخه‌ای از فیلم خود را به دبیرخانه تحویل دهد، قاعدتاً فیلم دیگری جایگزین اثر آن‌ها می‌شود.

علیزاده تأکید کرد: اولویت ستاد جشنواره این است تا تمام فیلم‌هایی که هیأت انتخاب به عنوان آثار اصلی معرفی کردند، آماده شوند اما در غیر این صورت، سراغ آثار رزرو خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین تمام نسخه‌های دی‌سی‌پی فیلم‌ها باید تا اول بهمن‌ماه به ستاد جشنواره تحویل گردد تا مراحل فنی بعدی از جمله ذخیره‌سازی آن‌ها میسر شود.

 او در واکنش به این که شنیده‌ شده برخی فیلم‌ها خواستار تغییر زمان نمایش خود در سالن رسانه‌ها هستند؛ چرا که ممکن است تا روزهای اول جشنواره فیلمشان تکمیل نشود، گفت: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، به نظر نمی‌رسد که فیلمی خواستار تغییر زمان نمایش باشد. بدیهی است درخواست انجام هرگونه جابجایی مستلزم تأیید نهایی دبیر جشنواره است.

 معاون اجرایی جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر همچنین درباره بلیت‌فروشی جشنواره و انتخاب سایت فروش هم گفت: زمان دقیق آن به محض آماده شدن سیستم و مسائل فنی و تکمیل جدول به‌طور رسمی اعلام می‌شود اما پیش‌بینی‌های اولیه انجام‌شده و بلیت‌فروشی همانند سال گذشته از طریق جشنواره انجام می‌شود.

علیزاده در پایان نیز درباره نمایش فیلم‌های جشنواره در سینماهای تهران و شهرستان‌ها گفت: جدول اکران فیلم‌ها در تهران و شهرستان‌ها تنظیم‌ شده، پس از مهلت مقرر جهت اطلاع مخاطبان محترم در سایت جشنواره بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام


10025036
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است