ورزشی 04:10 - 27 آبان 1397
ملی‌پوش کشتی کلاسیک بانوان گفت: هنوز نمی‌دانیم که مسابقات جهانی کشتی کلاسیک برگزار می‌شود و اردویی داریم یا نه، فعلا معلق هستیم.

بلاتکلیفی در وضعیت کشتی بانوان/ یزدانی: نمی‌دانم برای بانوان چه پیش می‌آید

زهرا یزدانی ملی پوش تیم کشتی کلاسیک بانوان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت کشتی بانوان پس از استعفای رسول خادم گفت: از مهر ماه که از مسابقات لبنان برگشتیم هیچ  اردویی نداشتیم و نمی‌دانم که وضعیت چه می‌شود. حتی هنوز هیچ اطلاعی به ما نداده‌اند که مسابقات جهانی این رشته برگزار می‌شود و اردوی آماده سازی داریم یا نه. فعلا معلق هستیم و چیزی مشخص نیست. در حال حاضر تمریناتم را دارم اما از وضعیت دیگر بانوان کشتی گیر خبر ندارم. 

او  با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که با استعفای مریم منظمی( نایب رئیس فدراسیون کشتی) موافقت شده یا خیر، بیان کرد: امیدوارم منظمی بماند چون کسی  نیست که به اندازه او از کشتی بانوان حمایت کند اما اگر مسئول دیگری انتخاب شود انتظار داریم که کشتی نو پای بانوان را حمایت کند. 

این کشتی گیر در مورد آنا واسلینکو، مربی خارجی تیم ملی بانوان گفت: ما هم نفهمیدیم وضعیت این مربی چه شد اما آنگونه که گفتند آسیب دیدگی دارد. واسلینکو زمانی که در ایران بود خودش با ما تمرین می‌کرد.  ولی در آخرین اردو قبل از اعزام به لبنان  سیده مریم حسینی هدایت تیم را به عهده داشت و تا جایی که بلد بود خوب می توانست نکات مورد نیاز را انتقال بدهد. حسینی همراه با ما  یک دوره شروع به یادگیری کشتی کلاسیک بانوان کرد ولی با این حال به نظرم از مربیان دیگر بهتر بود.

یزدانی در پایان این گفت‌وگو توجه و حمایت بیشتر از ورزش بانوان را ضروری دانست و گفت: در مسابقات بین المللی لبنان چند کشور شرکت کرده بودند که از نظر فنی خیلی با ما تفاوت داشتند. اگر می‌خواهیم به آنها برسیم باید اردوهای بیشتری داشته باشیم و مربیان بهتری با ما کار کنند. الان حدود دو ماه است که اردو نداشتیم  و  از کشتی فاصله گرفتیم. وقتی ورزشکار در اردو نباشد از زندگی حرفه‌ای فاصله می‌گیرد و در نهایت پسرفت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بوده مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در آذر  ماه سال جاری برگزار شود اما با استعفای رسول خادم، رئیس و مریم منظمی،  نایب رئیس فدراسیون کشتی وضعیت برگزاری و حضور ایران در این مسابقات مشخص نیست و بعد از مسابقات بین المللی لبنان که مهرماه برگزار شد هنوز اردویی برای بانوان کشتی گیر برگزار نشده است. 

انتهای پیام


9975991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است