گوناگون 12:50 - 01 خرداد 1394
تهیه کننده مجموعه «دردسرهای عظیم2» گفت: این روزها گروه در منطقه‌ سوهانک مشغول تصویربرداری هستند و از فردا به لوکیشن شهرداری می‌روند که در آنجا بازی مهدی هاشمی در نقش فرحان نیز آغاز خواهد شد.

صراط: تهیه کننده مجموعه «دردسرهای عظیم2» گفت: این روزها گروه در منطقه‌ سوهانک مشغول تصویربرداری هستند و از فردا به لوکیشن شهرداری می‌روند که در آنجا بازی مهدی هاشمی در نقش فرحان نیز آغاز خواهد شد.



«مهران مهام» تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم2» گفت: تا کنون حدود 40 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است و این روزها گروه در منطقه‌ سوهانک مشغول تصویربرداری هستند و از فردا به لوکیشن شهرداری می‌روند که در آنجا بازی مهدی هاشمی در نقش فرحان نیز آغاز خواهد شد.تهرانپارس، بلوار کنگان،منزلی در شهرک غرب و... از جمله دیگر لوکیشن‌های سریال بوده‌اند.



وی افزود: همچنین قرار بر این است که همان تیتراژ سری اول این سریال که به خوانندگی میثم ابراهیمی پخش شده بود نیز در سری دوم استفاده شود. حمید صدری نیز ساخت موسیقی سریال را برعهده دارد و عرفان ابراهیمی صداگذاری را انجام می‌دهد.



مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش،سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی و قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی و... در این سریال بازی دارند. ضمناً بازیگر یکی از نقشهای اصلی خانم (شبنم) هنوز انتخاب نشده است که طی روزهای آینده با قطعی شدن آن، بخشهای مربوط به حضور او جلوی دوربین خواهد رفت.



این سریال به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در 26 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ماه رمضان امسال ساخته می‌شود. نویسندگی این سری را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی برعهده دارند و در خلاصه داستان آن آمده: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آندو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند، اما... .



سایر عوامل اصلی «دردسرهای عظیم 2» عبارتند از: مدیر تولید: شاپور دلدار، دستیار یک کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار دو: نوید صلاحی،طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند،طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار:هادی افشار،تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، صحنه آرا: محمد ترکاشوند، برنامه ریز: مجتبی خادم‏زاده، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان،مدیر برنامه ریزی:مجتبی خادم زاده،دستیار تهیه: حامد مختاری، عکاس:هلیا رضایی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.


6420331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است