استانی 15:27 - 02 آذر 1393
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی خبر داد
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی از سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری شرکت‌های خارجی در استان از ابتدای تأسیس آن تاکنون خبر داد و گفت: این رقم با توجه به ظرفیت‌های استان بسیار کم است.

سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری شرکت‌های خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه مرکز خدمات و ستاد سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی اظهار داشت: در جلسه امروز چهار پروژه که سرمایه‌گذاری خارجی در آن صورت گرفته بود، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برسی مشکل انتقال آب به شهرک صنعتی خوسف از جمله این موضوعات بوده است، تصریح کرد: برای انتقال آب به این شهرک باید روشی اتخاذ شود که حداقل صرفه اقتصادی داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی از سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری شرکت‌های خارجی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای تأسیس استان تاکنون شرکت‌های خارجی در استان 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این رقم با توجه به ظرفیت‌های استان بسیار کم است.

رضایی از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا وظایف خوشان را مشخص و احصاء کنند تا سرمایه‌گذاران هنگام انجام امور اداری دچار سردرگمی نشوند.

وی بررسی وضعیت پروژه بتن آماده خوسف با سرمایه‌گذاری شرکت افغانی،  پروژه استخراج زغال سنگ حرارتی طبس و احداث کارخانه گندله‌سازی فولاد بیرجند را از دیگر موضوعات بررسی شده در ستاد سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد.

وی با اشاره به پروژه  شرکت شمش چدن خوسف، خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذار این پروژه یک شرکت چینی بوده که حدود 27 میلیون دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده و در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است.


5250923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است