استانی 13:35 - 12 مهر 1394
/فاجعه منا/
در مراسمی یاد و خاطره‌ی جان‌باختگان و درگذشتگان حادثه غم‌بار منا در تاکستان گرامی داشته شد.

مراسم یاد بود درگذشتگان حادثه منا در تاکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قزوین، حجت الاسلام والمسلمین «حمیدعلی بخشی» دراین مراسم با تسلیت به‌مناسبت حادثه منا و کشته شدن جمعی از زائران ایرانی و زائران سایر کشورهای مسلمان در این حادثه تأسفبار گفت: آل‌سعود پیشینه و سابقه دیرینه‌ای در بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی و مدیریت‌های غلط دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در حرم امن الهی بودیم که نمونه‌ی آن کشته شدن جمعی از حجاج در تونل منا هم‌چنین کشتار حجاج ایرانی در سال 66 است.

علی‌بخشی خاطرنشان کرد: امسال نیز در حادثه سقوط بالابر هم‌چنین ری‌ جمرات شاهد کشتار جمعی از زائران حرم امن الهی بودیم که بسیار تأسفبار بود.

امام جمعه‌ی موقت تاکستان با اشاره به حادثه‌ی تلخ منا و کشته شدن نزدیک به 5000 زائر تصریح کرد: این حادثه به علت سوءمدیریت آل‌سعود هم‌چنین عبور کاروانی از مسئولان عربستان و در نتیجه بسته شدن شماری از خیابان‌های منتهی به منا به‌وقوع پیوست.

علی بخشی افزود: حمایت آمریکا از آل‌سعود باعث شده که این جنایت‌کاران این‌ چنین مسلمانان را در یمن به خاک و خون بکشند و این مایه‌ی تأسف است که شاهد وقاع چنین کشتاری در امن‌ترین مکان روی زمین و در امن‌ترین زمان ممکن یعنی عید قربان باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم به یاد کشته‌شدگان حادثه منا مدیحه‌سرایی شد.

انتهای پیام


7160650
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است