استانی 13:30 - 23 مرداد 1399

رزمایش سراسری اهدای خون در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان؛ محمدرضا عزتی با اشاره به نیازهای خونی بیماران، اهدای خون را نوعی جهاد دانست و اظهار کرد: بسیجیان همان گونه که در دوران دفاع مقدس برای امنیت کشور خون هدیه کردند امروز نیز این آمادگی را دارند تا با اهدا کردن خون خود به افرادی که به خون نیاز دارند کمک کنند و سلامتی را به بیماران هدیه کنند.

وی با اشاره به اعلام نیاز سازمان انتقال خون به همه گروه‌های خونی، از برگزاری رزمایش سراسری اهدای خون توسط بسیج پیشکسوتان در همدان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش به مدت دو روز در ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این رزمایش به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش با شعار «دیروز اهدای خون برای عزت و امنیت کشور و امروز اهدا خون برای سلامت هموطنان و جامعه» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت در برگزاری رزمایش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان به خوبی عمل کردند، اضافه کرد: امروز نیز در راستای جبران کمبود خون بیماران وارد عرصه می‌شوند تا بتوانند از این طریق به بیماران و افرادی که به خون نیاز فوری دارند کمک و سلامتی را به آنها هدیه کنند.

عزتی با اشاره به اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت برای اهدای خون خود اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی پیشکسوتان پیش بینی ما این است که رزمایش با استقبال خوبی برگزار شود.

وی در خصوص شرایط اهدا کنندگان خون یادآور شد: بر اساس ابلاغیه افراد زیر ۶۰ سال که تاکنون خون هدیه نکرده و افراد زیر ۶۵ سال که به صورت مستمر خون هدیه کرده‌اند در صورت سالم بودن و نداشتن بیماری خاص می‌توانند با حضور در مرکز انتقال خون و اهدای خون خود به بیماران کمک کنند.


10665544
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است