استانی 04:42 - 30 مهر 1393
فرماندار رامسر خبر داد
فرماندار رامسر گفت: بر اثر بارش باران، خسارات بسیاری به روستاهایی که در حاشیه رودخانه چالکرود قرار داشتند وارد شده که 67 میلیارد و 440 میلیون تومان، برآورد خسارت اولیه این بارش‌ها است.

خسارت 67 میلیارد تومانی سیل به رامسر

حسین سروری در حاشیه بازدید استاندار به همراه معاونان استانداری مازندران از مناطق سیل‌زده شهرستان رامسر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر، خسارات زیادی به روستاهایی که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند، وارد آمده است.

وی افزود: در محور میرزا کوچک خان رامسر، روستاهای مازوباغسر در هفت نقطه دچار ریزش و لغزش شده است و جاده روستای گاولیماک در سه نقطه آسیب‌دیده و در یک نقطه نیز رانش شدیدی را متحمل شده است که به لحاظ امنیت ساکنان منطقه، جاده را مسدود کردیم.

سروری بیان کرد: اردوگاه فرهنگی، اردویی میرزاکوچک خان دچار آبگرفتگی شده و روستاهای لتر و پشتاسو که در حاشیه رودخانه چالکرود قرار داشتند خسارات زیادی وارد آمده است.

فرماندار رامسر با اعلام خسارات خاطرنشان کرد: استاندار مازندران به همراه معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، از چند نقطه حساس و آسیب‌دیده شدید بازدید و دستورات لازم را اعلام کردند.

این مسئول افزود: به دستور استاندار مازندران، تامین اعتبار فوری و بازسازی سریع اعلام شده است. بالاترین میزان بارندگی کشور در رامسر صورت گرفته که در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

فرماندار رامسر بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های اولیه حدود 67 میلیارد و 440 میلیون تومان خسارت وارد شده که نیاز به اعتبار است تا مناطق سیل‌زده رسیدگی شود و با توجه به قرار داشتن در فصل باران این اعتبارات باید تامین شود.

سروری یادآور شد: در منطقه شهری، چند مدرسه از جمله مدرسه شهید ببری و آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا دچار آبگرفتگی در کلاس‌ها شده و بارندگی خسارات شدیدی به آزمایشگاه‌ها و انتشارات زده است.


5008726
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است