استانی 21:29 - 17 بهمن 1394
تقویت ،بصیرت وشجاعت درجوانان راه مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد در دیدار با جوانان با اشاره به این که جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته اند افزود دشمنان در صدد راه اندازی دو جنگ سخت و نرم هستند که جوانان ما با شجاعت به میدان رفتند و با دست خالی و اراده قوی دشمنان را شکست دادند.


حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد وافزود امروز دشمنان انقلاب واسلام با راه اندازی جنگ نرم میخواهند بر روی اندیشه رفتار عقاید و هویت جوانان که با استفاده از فضای مجازی و تبلیغات در رسانه ها میخواهند هویت جوانان ما را خدشه دار کنند که جوانان ما امروز با تکیه بر قرآن بصیرت و آگاهی توطئه های خصمانه ی دشمنان را نقش بر آب می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان به تبلیغات و شگرد های دشمنان علیه راهپیمایی۲۲بهمن ماه و همچنین برگزاری انتخابات۷اسفند مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود:بیشتر رسانه های غربی درصدد هستند تا عقاید مردم و خصوصا جوانان را نسبت به این دو موضوع مهم کم رنگ کنند و مانع حضور مردم در این دو عرصه بزرگ هستند که مردم با بصیرت ما بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان همچنین به نقش جوانان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود:همت بلند اراده قوی ، جهاد علمی،عبادت و معنویت،اعتماد به نفس و خودباوری و تلاش و کوشش ۵عامل موفقیت برای جوانان هستند.


دبیر مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه دراستان هم به نقش جوانان در عرصه مختلف اشاره کرد وگفت:جوانان ما در گذشته مقابل دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و امروز وظیفه ما جوانان پایبندی به نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.


میلاد شرفی همچنین گفت:مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه توانسته است در سال گذشته به عنوان بهترین مجمع مشورتی جوانان در کشور شناخته شده است.




انتهای پیام/ی

7659862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است