استانی 16:29 - 10 اسفند 1399

زنجان در شاخص های مهم استانی موفق عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان گفت: در سال جهش تولید جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با قوت بیشتری برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برکات خوبی داشته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های است که در سه شاخص مهم استانی موفق عمل کرده است، گفت: از آغاز سالجاری تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل زیادی وارد چرخه تولید شدند.

حقیقی با بیان اینکه هدف ستاد تسهیل احیای واحدهای تولیدی تعطیل است، گفت: در دهه فجر پنج واحد تولیدی با اشتغال بیش از دو هزار نفر در استان به بهره برداری رسید.

وی ابراز داشت: شرکت تولید کننده تایر در زنجان با مشکلات زیادی مواجه که با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی مشکل این شرکت حل شد.

استاندار زنجان گفت: نتایج مصوبات و عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باعث شده است تا ما شاهد توسعه واحدهای تولیدی باشیم که بخشی از آن در افتتاح طرح های دهه فجر امسال در سطح ملی بازتاب داشت.

حقیقی بر لزوم برگزاری جلسه ستاد تسهیل در شهرستان‌های خدابنده، ماه‌نشان و طارم اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌ها محرومیت واحدهای تولیدی زیاد است و باید برای رفع موانع تولید آن‌ها تصمیماتی گرفته و عملیاتی شود.

وی به مشکل برق و گاز برخی واحدهای تولیدی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و ابراز داشت: وقتی برق و گاز قطع شود بیشترین آسیب به واحد تولیدی زده می‌شود.


10971019
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است