سیاسی 18:51 - 28 تیر 1397
نماینده مردم دورود و ازنا خواستار شد
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، راه‌اندازی قطار گردشگری بیشه به تهران را خواستار شد.

قطار گردشگری بیشه به تهران راه‌اندازی شود

به گزارش ایسنا، مجید کیان‌پور در نشست فعالان گردشگری که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث گردشگری استان سعی می‌کنیم زیرساخت‌ها را توسعه و از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شویم اما راه به جایی نمی‌بریم. پول و تسهیلات ارزان قیمت به این سمت هدایت نمی‌شود و خیلی‌ها با بانک‌ها مشکل دارند.

وی ادامه داد: بیش از ده‌ها پروژه داریم که سال‌هاست به حال خود رها شده‌اند و از آن‌ها استفاده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که «طبیعت گردی و بوم گردی به‌شدت محیط زیست منطقه را نابود کرده است»، گفت: ما از طبیعت گردی حمایت می‌کنیم اما نباید باعث تخریب محیط زیست شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس به سایت گردشگری گهر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به روالی که در پیش گرفته شده شاید سال دیگر دریاچه گهر را به معنای واقعی آن نداشته باشیم.



وی با تاکید بر این‌که «باید این مناطق مورد حمایت بیشتری قرار گیرند»، ادامه داد: دریاچه گهر متعلق به تمام دنیاست و باید کاری کرد که محیط زیست آن تخریب نشود؛ هم اکنون سطح دریاچه با ۲۰ سال قبل آن قابل قیاس نیست.

وی بیان کرد: خیلی از طبیعت گردها محیط زیست را خراب می‌کنند در حالی‌که طبیعت متعلق به نسل آینده نیز هست و قطعا بعد از دریاچه گهر نوبت به تخریب دیگر جاذبه‌های طبیعی نیز می‌رسد.



 کیان‌پور به وجود بیش از ۱۸۰۰ غار طبیعی در استان لرستان  اشاره کرد و گفت: راه‌آهن لرستان دانشگاه راه‌آهن ایران است و باید بتوانیم قطار گردشگری بیشه به تهران را راه‌اندازی کنیم.  اگر می‌خواهیم به این بخش تسهیلات بدهیم ضمن حذف بروکراسی، تضامین لازم نیز باید تسهیل شوند.



وی با بیان این‌که «بیش از ۱۵۰ صنایع‌دستی در لرستان داشته‌ایم»، گفت: هم اکنون ۹۰ مورد آن‌ها از بین رفته‌ و تنها ۶۰ صنعت داریم که باید مورد حمایت قرار گیرند تا در راستای توسعه تولید و ایجاد ارزش افزوده موثر باشند.

انتهای پیام


9847103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است