استانی 00:10 - 31 مرداد 1393
معاون اوقاف مازندران خبر داد
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف مازندران به تکمیل سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران اشاره کرد و گفت: 13 هزار و 700 مازندران در این طرح ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 13 هزار مازندرانی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مازندران اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور باید 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، همزمان با سراسر کشور در مازندران اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 18 شهرستان استان اجرا می‌شود، بیان داشت: تمامی شهرهای مازندران و ادارات تابع سهمیه شهرستانی خود را تکمیل کردند.

قربانی تصریح کرد: برخی از شهرهای مازندران بیش از سهمیه خود ثبت‌نام کننده داشتند که این موضوع گامی موثر و ارزشمند در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان برای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سال‌جاری 13 هزار و 500 نفر بوده است، ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری بیش از 13 هزار و 700 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران ثبت‌نام کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تاکید کرد: با توجه به تکمیل سهمیه ثبت‌نام طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران علاقه‌مندان می‌توانند در مرحله بعدی ثبت‌نام کنند.

قربانی با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، سه جزء، پنج جزء ، 10 جزء ، 15 جزء ، 20 جزء و کل اجرا می‌شود، گفت: حفظ موضوعی قرآن کریم از دیگر رشته‌های این طرح است.

وی اظهار داشت: مازندران از سوی سازمان اوقاف به عنوان ششمین استان تکمیل کننده سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن کریم معرفی شده است.

این مسئول از فعالیت 120 مربی طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران خبر داد و بیان داشت: این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.


4531611
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است