گوناگون 15:29 - 06 مرداد 1394
سراج‌الدین میردامادی که به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به سه سال حبس محکوم شده بود، به مرخصی آمد.

سراج‌الدین میردامادی به مرخصی آمد

گیتی پورفاضل وکیل‌مدافع سراج‌الدین میردامادی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: امروز آقای میردامادی با من تماس گرفتند و گفتند که به او سه روز مرخصی داده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک سوم از مدت محکومیت سراج الدین میردامادی گذشته است، گفت: با توجه به اینکه آقای میردامادی سابقه محکومیت نداشته است باید با درخواست آزادی مشروط او موافقت شود.

پورفاضل افزود: فعلا با درخواست آزادی مشروط میردامادی موافقت نشده و فقط سه روز مرخصی به او داده‌اند. مادر موکلم بیمار است و همسر و فرزندش از فرانسه برای دیدار با او به ایران آمده‌اند.

به گزارش ایسنا، سراج الدین میردامادی روزنامه‌نگاری است که پس از بازگشت به ایران در مرداد 92 تحت تعقیب قرار گرفت.

او با حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام‌های «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به ترتیب به یک و پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود اما پس از اعتراض به رای، پرونده به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظراستان تهران ارجاع شد و این مرجع 3 سال از مجازات میردامادی در رابطه با اتهام «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» را کاهش داد.

انتهای پیام


6824495
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است