علمی فناوری 12:16 - 10 اسفند 1398

پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع زبان های برنامه نویسی Java ،.Net ، Python ،Node.js ، Go Lang و PHP در تاریخ ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند در حوزه ICT است که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار و شرکت کنندگان در این مسابقات جهت اشتغال به شرکت های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.

چالش زبان برنامه نویسی (Programming Challenge) یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و مطابق با قوانین و مقررات ICT Challenge برگزار می شود.

البته این مدل رویداد با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر کاربرد و پر طرفدار طراحی شده و چالش های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.

کلیه تیم ها و استارت‌آپ های فعال در این حوزه می توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند. این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز برگزار می شود.

در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم ها مورد سنجش قرار می گیرد و در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

در روز دوم مسابقات تیم داوری رویداد، کلیه تیم هایی که پاسخ مسائل را در سامانه داوری ثبت کرده اند را به ترتیب زمان ثبت پاسخ در سامانه جهت ارائه حضوری راه‌حل ها و دفاع از پاسخ های خود به محل مخصوص داوری مسابقات فرا می‌خوانند. بدین صورت که به هر تیم حدود ۱۵ دقیقه وقت داده می شود تا به صورت حضوری با طراحان چالش ها به بحث و گفتگو بنشینند.

تیم داوری شامل اساتید دانشگاه و افراد متخصص فنی شرکت های سرمایه گذار فعال در این حوزه خواهد بود.

با توجه نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ارائه حضوری در مرحله دوم تیم های برتر مشخص خواهند شد و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان به حضور در مسابقات تا ۲۵ فرودین ۱۳۹۹ مهلت دارند تا با مراجعه به وبسایت رسمی رویداد برای ثبت نام در مسابقات اقدام کنند.


10418953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه‌ آزمایشی مرورگر ویوالدی برای ویندوز مبتنی‌ بر آرم منتشر شد در حالی که مدتی قبل شاهد انتشار کروم برای این پلتفرم بودیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان آنچه را که به‌عنوان «خون‌آشام باکتریایی» توصیف می‌کنند، کشف کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است