اقتصادی 19:30 - 06 خرداد 1394
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران جدول جدید قیمت ۷ فراورده نفتی را اعلام کرد که پس از افزایش قیمت بنزین و گازوئیل، بهای نفت کوره و گاز مایع هم گران شده است.

قیمت جدید ۷ فرآورده نفتی/ جدول

، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران جدول جدید قیمت ۷ فرآورده نفتی را اعلام کرد که پس از افزایش قیمت بنزین و گازوئیل، بهای نفت کوره و گاز مایع هم گران شده است.



مهر: برهمین اساس، با مصوبه هیات وزیران و با هدف یکسان‌سازی قیمت حامل‌های انرژی و حذف سهمیه‌بندی فعلی و تعدیل قیمت برخی فرآورده‌های نفتی، ‌ از ساعت ۲۴ روز سه شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری، نرخ فرآورده‌های نفتی به شرح جدول ذیل تعیین و اعلام می‌گردد:


6457034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای ضوابط جدید تأمین ارز از محل واردات در مقابل صادرات برخی کالاهای حوزه‌ جهاد کشاورزی را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به کاهش جمعیت دامی در سال‌های گذشته بدلیل شرایط خشکسالی، مسئولان وزارت جهاد با اجرای سیاست‌های تولید قراردادی دام و واردات دام پایه پروار بدنبال رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه، ۴۰۰ نقطه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن‌سازی خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز پنجم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۸۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: اردیبهشت‌ امسال با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور رکورد جدیدی در زمینه تعمیر و افزایش آمادگی این واحد‌ها برای تولید برق پایدار در پیک تابستان به ثبت خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های املاک و مستغلات راه حلی مناسب پیش روی بانک‌ها برای رهایی از بنگاهداری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حوزه بورس کالا گفت: با عرضه زعفران در بورس کالا به سبب قاعده‌های پذیرش این محصول به شکل مستقیم به افزایش کیفیت این محصول کمک می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است