استانی 00:06 - 17 آذر 1400
رئیس اتاق اصناف مشهد:
ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی در مشهد صورت خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر سامانه سیستم کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد در مرحله آماده‌سازی است که از طریق آن کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد انجام خواهد شد.

کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد

محمود بنانژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همچنین لازم است میزان واکسیناسیون افراد در تمام واحدهای  صنفی به خصوص در فروشگاه‌هایی که مواد غذایی در آن عرضه می‌شود، چه برای متصدی و چه کارگران، مشخص شده باشد.

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: کسانی که مبتلا به ویروس کرونا می‌شوند و تست PCR آن‌ها مثبت است، از طریق سامانه به ما اعلام می‌شوند که از حضور این افراد در واحد صنفی جلوگیری خواهیم کرد.

بنانژاد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: در این سامانه رعایت پروتکل‌های مخصوص برای هر صنف نسبت به خدمتی که انجام می‌دهد و به نسبت نوع مشتری تعیین شده است.

وی اضافه کرد: البته علاوه بر اینکه کارکنان رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها، اغذیه‌ و تالارها که در آن‌ مواد غذایی عرضه می‌شود، باید واکسیناسیون انجام داده باشند، کسانی که به آن واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند نیز حتما باید کارت واکسن داشته باشند؛ یعنی از ورود افرادی که واکسن نزده‌اند به این واحدها جلوگیری می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: اگر مشاهده شود که کسی بدون کارت واکسن در واحدهای صنفی حضور یافته و از خدمات آن محل استفاده می‌کند، این موضوع برای آن واحد صنفی نیز تبعات خواهد داشت.

بنانژاد ادامه داد: در گذشته سیستم محدودیت‌ها به این صورت بود که تمام واحدهای یک صنف را به صورت همزمان تعطیل می‌کردیم. این ایرادی بود که در دستورالعمل‌های قبلی برای ایجاد محدودیت‌ها وجود داشت اما سیستم کنترل هوشمند موجب حل معضل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امکان تعطیلی واحدهای صنفی به صورت دسته‌ای و گروهی وجود ندارد و شرایط به گونه‌ای شده که اگر در یک واحد صنفی تخلفی صورت گیرد، با آن واحد به صورت جداگانه برخورد می‌شود. در واقع با فعال شدن سیستم کنترل هوشمند کرونا محدودیت‌های ایجاد شده به صورت هوشمند اعمال می‌شود.

انتهای پیام


11355469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است