سیاسی 02:01 - 13 بهمن 1393
بصیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: نامه رهبر انقلاب اسلامی مسیر راه را بر جوانان غربی روشن کرده و قطعا پیام این نامه تاثیر بسیاری بر بینش و تفکر آنها برجای خواهد گذاشت.

درپس یک لایه تفکر صهیونیستی و لابی های اقتصادی"مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در رابطه با نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهارداشت: استکبار جهانی دیگر قابلیت ورود فیزیکی به کشورهای مختلف را ندارد، اما تلاش کرده با در اختیار داشتن هیئت حاکم،هدایت و مهندسی افکار عمومی، راه خود را پیش ببرد که نمونه آن نیز بحث کشورهای منطقه است.

 

وی تصریح کرد: اکنون مدعیان دموکراسی و حقوق بشر از دولت‌هایی در منطقه و جهان حمایت می‌کنند که کوچک‌ترین ارتباطی با دموکراسی ندارند، از همین رو سوال اینجاست که چرا در دنیا باید چنین اتفاقاتی بیفتد که مدعیان حقوق بشر از حاکمان دیکتاتور یا تروریسم‌های دولتی همچون رژیم منحوس و اشغالگر قدس حمایت کنند و واکنش افکار عمومی را به نحوی که باعث تغییر این سیاست نشود، در اختیار بگیرند که مسلما این کار از طریق رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: رسانه‌های مختلف غربی همچون شبکه‌های تلویزیونی، رسانه‌های مکتوب و امروز شبکه‌های اجتماعی؛ مهندسی افکار عمومی را برعهده دارند که اجازه نمی‌دهند پیام اسلام و جمهوری اسلامی ایران منتشر شود.

 

وی تأکید کرد: نامه رهبر معظم انقلاب تکرار و گوشزد دوباره این مسئله به جوانانی بود که در غرب زندگی می‌کنند تا متوجه شوند رسانه‌ها افکار عمومی آن‌ها را هدایت می‌کنند و دولت‌مردانشان اجازه نمی‌دهند که با این حقیقت یعنی اسلام آشنا شوند؛ زیرا جوانان غربی در پس یک لایه تفکر صهیونیستی و لابی‌های اقتصادی قرار گرفته‌اند که آشنایی با حقیقت اسلام باعث به خطر افتادن منافع آنها می‌شود، لذا طبیعی است که آنها اجازه شنیدن پیام‌های اسلام را در بلاد خود نمی‌دهند و با آن مبارزه می‌کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت:  نامه رهبر انقلاب اسلامی مسیر راه را بر جوانان غربی روشن کرده و قطعا پیام این نامه تاثیر بسیاری بر بینش و تفکر آنها برجای خواهد گذاشت.



بصیری در پاسخ به سوالی مبنی‌ بر اینکه کدام سازمان‌ها باید در رابطه با این موضوع باید فعال شوند، اظهارداشت: مهم‌ترین ارگان‌هایی که باید با این موضوع درگیر شوند سازمان‌هایی هستند که رسانه‌ها را در اختیار دارند زیرا رسانه به‌ معنای تریبون است و دلیل آن‌که چرا مردم جهان صدای ما را نمی‌شوند این است که رسانه‌های ما قدرتمند نیستند و رسانه‌های ما حتی در سطح منطقه و آسیای غربی توانایی آن را ندارند که صدای خود را آن‌گونه که باید منتشر کنند.   

 

وی تأکید کرد: همه متولیان امور رسانه و امور فرهنگ باید راهی ایجاد کنند که جوانان در غرب و حتی کشورهای عربی با حقیقت جمهوری اسلامی ایران بیشتر آشنا شوند، از همین‌رو باید متولیان موضوع رسانه به این سوال پاسخ دهند که چرا هنوز نتوانستیم پیام حقیقت اسلام را به گوش جهانیان برسانیم و این ضعف از هرکسی که باشد باید جبران شود.



رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: زمانی‌که موضوع اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را می‌بینیم، درمی‌یابیم که غرب چگونه به‌وسیله رسانه‌ها به مردم دنیا این موضوع را القاء می‌کند تا چهره اسلام را خطرناک نشان دهند.

 

بصیری در رابطه‌ با اقدامات سازمان بسیج رسانه در این راستا بیان داشت: در بسیج رسانه تلاش داریم این حرف‌ها را در حوزه عمل پیاده کنیم و ببینیم علت شنیده نشدن صدای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و کشورهای مختلف در چیست؟ تا زمانی‌که دلیل را پیدا کنیم به سمت اصلاح برویم.



وی ادامه داد: در بسیج رسانه، بسیج تمام توانمندی‌های رسانه‌ای داخلی مدنظر قرار گرفته شده و این کار به امید خدا انجام خواهد گرفت، اگرچه در ابتدای راه هستیم اما باید به این ظرفیت در کشورمان برسیم که رسانه‌های ما و به خصوص رسانه‌های مکتوب ما در منطقه فارسی زبان شمال و شمال شرق خارج از کشور تیراژهای میلیونی داشته باشند و در منطقه آسیای غربی نیز تیراژهای میلیونی رسانه‌های ما به زبان عربی باشد یا حتی اگر لازم باشد رسانه‌های انگلیسی زبان راه بیندازیم، اگرچه دشمن مانع رسیدن این صدا خواهد شد.



رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: زمانی که ما در قسمتی پیشرفت می‌کنیم به‌دلیل آن‌که تکنولوژی دست آن‌هاست، خطوط ارتباطی و انتقال پیام ما را قطع یا فیلتر می‌کنند و شبکه‌های ماهواره‌ای را می‌بندند، از همین‌رو ما باید در تکنولوژی هم جلو برویم و به تکنولوژی غرب وابسته نباشیم و بدانیم اگر می‌خواهیم از راهی که غرب ایجاد کرده به مقصدی برسیم، آن‌ها هر موقع اراده کنند آن راه را می‌بندند.



انتهای پیام/


5754002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است