گوناگون 12:01 - 29 بهمن 1397
قسمت اول سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه امروز، دوشنبه (۲۹ بهمن ماه) توسط مؤسسه تصویر دنیای هنر و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

سریال رقص روی شیشه منتشر شد + دانلود قانونی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، رقص روی شیشه عنوان مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی مهدی گلستانه، فیلمنامه بر اساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد به زبان فارسی و محصول ایران است؛ پخش این سریال از ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شده و در ۲۶ قسمت پخش خواهد شد.

مجموعه «رقص روی شیشه» یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت و در ستایش خانواده است. رعنا و یغما، زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌کند و همین پنهان‌کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

پخش سریال رقص روی شیشه به صورت هفتگی و هر دوشنبه، در شبکه نمایش خانگی (DVD) توسط مؤسسه تصویر دنیای هنر صورت می‌گیرد و نسخه اینترنتی تمامی قسمت‌های آن نیز از طریق سایت اینترنتی حلال دانلود به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM با حجم نیم بها در کلیه اپراتورهای اینترنت کشور قابل دانلود است.

انتهای رپرتاژ خبری


10057860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است