ورزشی 13:06 - 07 اردیبهشت 1394
رییس فدراسیون وزنة‌برداری می‌گوید تعاملات با فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برقرار شده و روابط سرد، گرم شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

علی مرادی: مشکلی با فدراسیون جهانی ندارم

به گزارش ایسنا، علی مرادی پس از اینکه در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: فکر می‌کنم یک کار بزرگ در مجمع انجام گرفت که جا دارد از اعضای مجمع به خاطر انجام این کار بزرگ که سرآغاز کارهای بزرگتری نیز خواهد بود تشکر کنم. با همتی که در خانواده وزنه‌برداری وجود دارد، امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم.

مرادی درباره نبود رضازاده در مجمع انتخاباتی گفت: قوانین و مقررات این اجازه را به او نداده است و من نمی‌توانم در مورد نبود او در این مجمع و اینکه آیا قانونی بوده یا خیر اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود ارتباط خوبی با تاماش آیان و فدراسیون جهانی ندارد، تصریح کرد: این نمک موضوع است و طبیعی است که در هر موضوعی مشکل وجود داشته باشد. البته تعاملات برقرار شده و مشکلی نیست. ما اقدامات لازم را شروع کرده‌ایم. در ابتدا ارتباطات سرد بوده اما کم کم گرم می‌شود و در کنار آن ارتباطات خوبی شکل خواهد گرفت.

مرادی در پاسخ به این پرسش که از ابتدا اطلاع داشته که رییس فدراسیون خواهد شد که با تاماش آیان تعاملات را برقرار کرده است گفت: به هر حال هر برنامه‌ی بلند مدتی که داشته باشیم باید اقداماتی پیش از آن انجام گیرد. این مایه خوشحالی است که روابط سرد ما گرم شده است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فدراسیون جهانی برای انجام این تعاملات امتیازی از ایران گرفته است گفت: من از این موضوع مطلع نیستم.

مرادی درباره اینکه برای کسب مقام در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان قولی خواهد داد یا خیر گفت: ما کمیته فنی را در اسرع وقت تشکیل می‌دهیم و آنجا در مورد همه چیز صحبت می‌کنیم. در ابتدا باید زیرساخت‌ها آماده شود و آماده شدن زیرساخت‌ها نیز منوط به این است که کمیته فنی را تشکیل دهیم. در کنار آن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تغییراتی در کادر فنی تیم ملی خواهد داشت یا خیر گفت: در اینجا بحث خرد جمعی مطرح است و بر اساس تصمیم‌گیری در کمیته فنی اقدامات لازم را و آنچه که به صلاح است را انجام خواهیم داد.

مرادی درباره اینکه از کاندیداهایی که به نفع او کنار رفته‌اند در فدراسیون استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: دوستان من را شرمنده کرده‌اند و از قبل در مورد اینکه بخواهند به نفع من کنار بروند صحبت نشده بود. من افتخار می‌کنم که این عزیزان در کنار من باشند و از اینجا اعلام می‌کنم که در فدراسیون به روی همه باز است و هر کسی در چارچوب کاری که دارد اگر می‌تواند به ما کمک کند خوشحال می‌شویم که از کمکش استفاده کنیم.

انتهای پیام


6271569
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است