استانی 20:18 - 27 فروردین 1393
در طول 8 سال گذشته
مدیرکل سابق امور شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد با اشاره به افزایش سرانه تسهیلات اعطایی به متقاضیان تسهیلات از بانک مهر اقتصاد طی هشت سال گذشته،‌ گفت: سرانه تسهیلات از 13 میلیون به 180 میلیون ریال افزایش یافته است.

سرانه تسهیلات بانک مهر اقتصاد یزد از 13 به 180 میلیون ریال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی جهانشاهی، بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان یزد با اشاره به اینکه این بانک از ابتدا به عنوان موسسه قرض الحسنه بسیجیان فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 84 به بعد تلاش برای توسعه این موسسه به بانک آغاز شد، اظهار داشت: همزمان با تغییر نام موسسه قرض الحسنه به موسسه مالی و اعتباری مهر، فعالیت در عرصه بسیار پیچیده اقتصادی آن زمان برای موسسه‌ای نوپا در یزد بسیار مشکل بود اما با همراهی مدیران مرکز و مردم استان یزد اکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم.

جهانشاهی با تشریح برخی از موفقیت‌های حاصل شده در بانک مهر اقتصاد استان یزد بیان کرد: نتیجه تلاش‌های مدیران و کارکنان استان یزد، افزایش منابع مالی به میزان 2700 درصد، افزایش سهم بانک از نقدینگی استان از پنج دهم درصد به 12 درصد رسیده است.

وی از ارتقای رتبه بانک مهر اقتصاد استان یزد در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: این بانک توانست در بین قریب به 30 بانک و موسسه مالی و اعتباری توانسته رتبه چهارم را از آن خود کند.

مدیرکل سابق امور شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد همچنین با اشاره به اعطای تسهیلات بالغ بر 12 هزار و 750 میلیارد ریال عنوان کرد: این میزان تسهیلات به 152 هزار و 850 نفر اعطا شده است.

وی اظهار داشت: سرانه تسهیلات نیز در استان یزد از 13 میلیون به 180 میلیون ریال رسیده است که این میزان نشانگر افزایش هزار و 300 درصدی در سرانه تسهیلات است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در بانک مهر اقتصاد به ویژه در استان یزد گفت: این فعالیت‌ها باید جهانی و بین‌المللی شود.

سردار اکبر فتوحی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد، سیاست بانکداری اسلامی را پیشه کرده است و همه بانک‌های ما باید به سمت فقه اسلامی پیش بروند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها یکی از مهم‌ترین رکن‌های اقتصادی کشور به شمار می‌روند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی اصولی و بانکداری اسلامی، در راستای تحقق مدیریت جهادی و جهاد اقتصادی گام برداشته شود.

فتوحی با بیان اینکه دشمنان با انواع تحریم‌ها و ایجاد مشکلات سعی در به هم ریختن اوضاع اقتصادی کشور دارند، عنوان کرد: آنها می‌خواهند از این طریق عزت و استقلال میهن اسلامی را زیر سئوال ببرند.

وی ادامه داد: دشمنان نه تنها اقتصاد بلکه عزت، غیرت، دینداری و معنویت ما را نشانه گرفته‌اند و در صددند یکی پس از دیگری ضربه‌های خود را برای از بین بردن این ارزش‌ها وارد کنند.

فتوحی تصریح کرد: مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی و تلاش در راستای تحقق منویات رهبری، تنها راهکار مقابله با دشمنان است و امیدواریم بانک مهر اقتصاد بتواند در این زمینه موفق عمل کند.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل بانک مهر اقتصاد کشور برگزار شد، از تلاش‌های محمدعلی جهانشاهی تقدیر و ایوب تابانی به عنوان مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد معرفی شد.


3501104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است