اقتصادی 02:10 - 29 آذر 1393
بازار مسکن/
قیمت اجاره بها آپارتمان 115 متری در میدان آرژانتین 25 میلیون و پرداخت3 میلیون و 200هزار تومان در ماه است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ؛ قیمت اجاره بها مسکن در مرکز تهران به شرح زیر است :





5450594
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۵ هزار واحد مسکونی فرسوده در مرحله نوسازی است که با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت مردمی به مرحله بهره‌برداری رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی گفت: سالانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ همت اعتبار با بهره کمتر از ۱۰ درصد باید به توسعه مکانیزاسیون اختصاص یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی ‏- ریالی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از ۴۴۵ روستای بی‌برق در ابتدای سیل در سیستان و بلوچستان مشکل ۳۸۰ روستا رفع شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: باید معافیت ها را هدفمند کنیم و تاثیر معافیتی را که اعمال می کنیم در حوزه مورد نظر ببینیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و عشایر توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: امسال عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در ۴ میلیون هکتار باید اجرا شود که نیازمند ۳ تا ۳.۵ همت اعتبار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است